står lite still nu då jag har beslutsångest om jag ska byta kaross eller ej! väntar även på att få tbx block och topp från Cp-service . är det någon annan som är sugen på ett m20b27 turbo bygge så har jag allt som behövs ligger kan säljas i delar eller som paket.
b25 topp komplett b25 block oringat och toppdeckat ny topp packning b25 katt kolvar b20 stakar turbogrenrör acl ramlager nya kolvringar till alla kolvar. m21 smidd vev etc allt går att skramla fram i gömmorna! hör av er vid intresse
Nu är det slutkört för i sommar, så bilen kommer börja rivas i helgen, och byggas om en del. ny lack inför 2014 M3 bredding coils & ksport bigbrake kit ska dit under dom kommande månaderna är det tänkt! (många som frågat angånde försäljningen, det var jag som gick i lite tankar angående att byta kaross men orkar inte krångla då alla byten bara vart snack till det kommer till kritan...) bilder kommer börja välla in innom kort
Satt mattan bra i golvet eller ? Det gick åt väldigt mycket kontaktlim när jag gjorde det... Limmade även mattan under konsolen vid växelspaken om jag minns rätt...
lite pill efter jobbet, börjar känn att det blir mindre och mindre bil kvar men blir något gjort iaf! fått ur instrumentpanelen och så, bara lite kabel som ska bort så är det klart för att börja bygga bur!
passade även på att bygga fästen till intercoolern och griffin kylaren innan jag lyfter ur motorn !