Inför: TPC@Västerviksträffen 20 Juli 2013

FreddieL
10 juli 2013 · 278 Inlägg

Dyker inget annat upp kanske jag kommer ner!! Vore kul!!

Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!
Vitamin
10 juli 2013 · 719 Inlägg

Läste att
- Vi har fått in en del önskemål om att ha ett ställe med asfalt så dom med låga bilar kan ta sig in utan o riskera nåt på gräsmatta.

Bor i Västervik och jag tycker infarten till biltemas parkering är riktigt usel, är en ganska hög kant som jag får snedda över varje gång för att komma in. Tror det finns bilar i eran klubb som är lägre än min.

Mikael i norrk Budbilsglidare
11 juli 2013 · 228 Inlägg

Svana skrev:
Som jag skrev på tpc-forumet..
Jag är skeptisk till asfaltsparkering. Och just hos "Biltema"..
Man har verkligen jobbat för att INTE ha en enda Biltema-del på sin bil..

Gräsytan/fotbollsplanen har varit det man längtat till varje år hos er, mysigare träffställe finns ju knappast på denna planet. Och vilka bilder man fått där, helt oslagbara.

Jag är besviken.

Ja läste o svarade på tpcforumet oxå smile

Volvo 850 T-5R "Black Beast" (1995)
rallyrickard
11 juli 2013 · 67 Inlägg

Vitamin skrev:
Läste att
- Vi har fått in en del önskemål om att ha ett ställe med asfalt så dom med låga bilar kan ta sig in utan o riskera nåt på gräsmatta.

Bor i Västervik och jag tycker infarten till biltemas parkering är riktigt usel, är en ganska hög kant som jag får snedda över varje gång för att komma in. Tror det finns bilar i eran klubb som är lägre än min.

Sant! kan bli problem för låga bilar att ens ta sig till parkeringen då infarten är USEL

Volvo 940 LTT "Iccez 940" (1996)
Mikael i norrk Budbilsglidare
17 juli 2013 · 228 Inlägg

Vitamin skrev:
Läste att
- Vi har fått in en del önskemål om att ha ett ställe med asfalt så dom med låga bilar kan ta sig in utan o riskera nåt på gräsmatta.

Bor i Västervik och jag tycker infarten till biltemas parkering är riktigt usel, är en ganska hög kant som jag får snedda över varje gång för att komma in. Tror det finns bilar i eran klubb som är lägre än min.

Idag har ja varit i Västervik o förberett en del o kollade o testade med min bil gällande den höga kanten o det är som du säger att den va ganska hög o ja va tvungen o sneda över..
Men... fortsätter man bort o rundar Sibylla åt vänster så är den kanten mycket lägre o det är helt okej o ta sig över där o det blir även bättre att vi kör insläppet därifrån för då minskar kön ut mot stora vägen fortare om man utnyttjar Julas parkering oxå o ta sig till träffplatsen..

Sen så fick ja godkänt o använda mig utav hela gräsmattan ut mot stora vägen  o bättre plats för o synas utåt går nog inte o få o där får man lätt plats med 30 bil som man vill stå på gräsmatta..

Mvh M

Volvo 850 T-5R "Black Beast" (1995)
Mikael i norrk Budbilsglidare
17 juli 2013 · 228 Inlägg

Ni som vill ha EL... Ta med er skarvsladdar o det kan gå åt en bit då uttagen sitter på husväggen smile

Volvo 850 T-5R "Black Beast" (1995)
Mikael i norrk Budbilsglidare
17 juli 2013 · 228 Inlägg

Pokalerna till Västerviksträffen:

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/998364_476763825746165_1761236983_n.jpg

Volvo 850 T-5R "Black Beast" (1995)
FreddieL
17 juli 2013 · 278 Inlägg

Är det fortfarande risk för regnskurar?! Någon som har koll i området? Skall bli kul detta smile

Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!
razeblue Streetknight
17 juli 2013 · 148 Inlägg

http://www.yr.no/sted/Sverige/Kalmar/V& … arsel.html
Ser bra ut inför träffen med vädret:)

Street knight
FreddieL
17 juli 2013 · 278 Inlägg

razeblue skrev:
http://www.yr.no/sted/Sverige/Kalmar/Västerviks_Kommun/langtidsvarsel.html
Ser bra ut inför träffen med vädret:)

Super!! Då tar jag med mig solstolen!!! cool

Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!
Fire-Fox
20 juli 2013 · 632 Inlägg

Tackar för en mycket trevlig träff :-)

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Volvo V70N (2003)
Volvo 945 Turbo "Classic" (1998)
Gustav-91
20 juli 2013 · 126 Inlägg

Jag håller helt med Fire-Fox, var kanon

Fire-Fox skrev:
Tackar för en mycket trevlig träff :-)

Volvo 940 Turbo "awesomeness" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang