Tror jag har missat det, men vad ska du med motorn till? Din är väl nyrenoverad?
Jo fixade till den lite men Ljudet i bilen väger ju en del som gör att bilen blir trött och drar mycket soppa, Så lösningen är en turbo diesel med mer vrid och drar mindre bränsle
Sen tycker jag att Turbo Diesel är lite små häftigt
Inte hänt så mycket denna helgen har varit och hjälp polaren ( Dynamic_Bass ) men hans 850 Sen har det även varit bilträff i Ronneby i Lördags så det har varit en lugn helg Men lite bilder har jag och bjuda på ändå
Har haft problem med hastighetsmätaren så rev loss för och se vad som var felet
Antar den inte mår så bra
Blev även lite mer stickerbomb
Fixade även fönsterveven
Fick en liten frän doftgran eller vad man ska kalla det av polaren
ja, tycker att du borde skaffa klarglas fram och sätta gula lampor istället tror du inte de kan bli snyggt?
Tyvärr finns det jätte mycket jag skulle vilja göra med bilen, men retfullt nog sätter alltid pengarna stopp, då jag bara får 3000kr per månad så då måste försöka prioritera det som är viktigast först
ja, tycker att du borde skaffa klarglas fram och sätta gula lampor istället tror du inte de kan bli snyggt?
Tyvärr finns det jätte mycket jag skulle vilja göra med bilen, men retfullt nog sätter alltid pengarna stopp, då jag bara får 3000kr per månad så då måste försöka prioritera det som är viktigast först
ah okej ;/ för jag sett de på vissa golfar o det ser riktigt snyggt ut