Bra Träff kul med många Bimmers synd bara att p-lisa var framme o lappade håller på o processar med min bot då det inte finns någon skylt när man svänger upp från rondellen som säger att det är p förbud mellan 22:00-07:00 ska skicka med bilder och lite sånt så får vi se hur det går:)
Bra Träff kul med många Bimmers synd bara att p-lisa var framme o lappade håller på o processar med min bot då det inte finns någon skylt när man svänger upp från rondellen som säger att det är p förbud mellan 22:00-07:00 ska skicka med bilder och lite sånt så får vi se hur det går:)
Kollade precis MC Donald hemsida. Där står det att dom har öppet fram till 24. Låter konstigt om dom har p-förbud mellan 22-07. Hur ska dom kunderna kunna stanna till för o äta? Kanske förstår om dom lappar en bil som tar står snett över flera p-rutor. Men o lappa för att det är efter 22 är fel. Du får säga att du var o käkade på MC Donalds.
Inte för att vara den som är den, men det sitter en skylt, innan första infarten till Maxi's parkering, som säger något i stil med "Parkering alla dagar 07-22, övrig tid parkeringsförbud". Däremot är det inget parkeringsförbud på donkens parkering till vänster, skulle tro att det är därför det ej sitter någon skylt nere vid rondellen.
Kan ej svära på att den satt där i lördags, men den var kvar förra MoM (1/6 2013).
Ingen som bild på hojen som vurpa på "börn rakan" efter en misslyckad wheelie och körde på polarens s13? Han hoppa snabbt upp på hojen och sa att han tog reg numret och skulle höra av sig vilket han givetvis inte gjort .
Smitning med flera 100 vittnen känns ju lagom smart!
Var en enduro/supermotard och han hade tuppkam på hjälmen.
Ingen som bild på hojen som vurpa på "börn rakan" efter en misslyckad wheelie och körde på polarens s13? Han hoppa snabbt upp på hojen och sa att han tog reg numret och skulle höra av sig vilket han givetvis inte gjort .
Smitning med flera 100 vittnen känns ju lagom smart!
Var en enduro/supermotard och han hade tuppkam på hjälmen.
Vilken idiot! Borde ju inte va så svårt att få tag på honom!!