5073
Sök

RC Heli. Forum?

Forummoderator
18 329 Inlägg
13 juli 2013
Trådstartare
Okej. Jag ber avbön. Det krockar ju inte direkt med bilar/fordon så... Men vill veta vilka forum som är mesta aktiva på denna genre. Numera kan kan köra 4-kanals singelrotor och banka snyggt i svängarna så nu vågar jag visa mig på dessa :-) Även i duglig vind.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

326 Inlägg
15 juli 2013
Inget tips på nåt forum tyvärr, men eftersom du gärna vill ha lite större maskiner än microhelisar så kom jag att tänka på det här:

http://feber.se/pryl/art/276819/snubbe_ … diostyrda/

Det är inga leksaker även om dom säljs som det...
Senast redigerat av Peter_5565 (15 juli 2013)

Forummoderator
10 576 Inlägg
17 juli 2013
Dieselsmurfen skrev:
Okej. Jag ber avbön. Det krockar ju inte direkt med bilar/fordon så... Men vill veta vilka forum som är mesta aktiva på denna genre. Numera kan kan köra 4-kanals singelrotor och banka snyggt i svängarna så nu vågar jag visa mig på dessa :-) Även i duglig vind.

Som nybörjare funkar det bäst på www.rcflyg.se som mer avancerad användare är det www.helisweden.se som gäller

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Forummoderator
18 329 Inlägg
17 juli 2013
Trådstartare
torpis skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Som nybörjare funkar det bäst på www.rcflyg.se som mer avancerad användare är det www.helisweden.se som gäller

Tackar och bugar.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Sök