UpdateIdag gjorde jag en liten snabb sak som jag tipsades av Tom's Turbo Garage på Youtube, han fixar till en VR-4 Gen 6 så

Så kände att jag skulle testa det ena han gjorde!
Och inte dyrt
Allt som behövs för att göra det i en Galant Gen8, cirka en timme tid, stjärn-mejsel och spärr med 12mm.
Samt brickor med en bredd på 35mm, och lagom storlek på hålet för skruven

![https://www1.garaget.org/gallery/images/174/173185/173185-09af3fd6df98f022a61a0de5563bea44.jpg]()
Tog först bort alla kåporna så jag kom åt fästpunkterna för växelspaken!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/174/173185/173185-699629a5c32f2f3ffeff93d9ac91f87b.jpg]()
Sedan kan man plocka ut dessa!
Jag la 3 brickor under och 2 ovanpå, 35mm passar perfekt, större går icke.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/174/173185/173185-a1f8fbf8da0e4b7bcb90446a67298778.jpg]()
Här är varför det inte går med större än 35mm brickor
![https://www1.garaget.org/gallery/images/174/173185/173185-21e57f9b87c26d7adcb2e649029143f4.jpg]()
Brickor på plats och tillbaka med all plast runt om

Vad är då fördelen ?
Tänkte ju tyvärr inte på att filma.
Men innan när man växlar så rör sig hela konsolen lite, nu så är den stum, det blir lite mer kaross vibrationer i växelspaken, men den blir mycket mer direkt!
Lätt värt det!
Och totala prissumman blev cirka 40 kr
