Nu så sitter alukylaren på plats och den håller tätt...
Har lagt kameran på något bra ställe men jag bjuder på lite mobilbilder så fort jag kommer hem. Monterade elfläktarna enligt samma princip som PBZ och Shogun använder sej av, med buntband. Får vi se hur det funkar.
Fick även utfyllnads grejerna från apex, de grejerna jag beställde för att fylla ut frakten.. Men nya fina röda hjulmuttrar sitter på. Ska klura ut något bra sätt att få dit mitt modifierade Nissan emblem i fronten men det blir ett senare bekymmer.
Känns skönt och ha det största bekymret löst, nu väntar jag bara på spacers och stolsfäste, så jag har en helkväll på verkstan räddad igen..
Oboy_6: Går mina planer i lås så kommer det att bli stora förändringar på utsidan i vinter..
Imorgon så borde paketet från Driftworks komma, ligger nere i Malmö nu.. Passande nog så har jag lovat att hämta/skjutsa lillsyrran imorgon, när hon slutar 9an.. Men på kvällen ska Corbeaustolen förhoppningsvis sitta monterad.
Fick paketet från Driftworks idag, så nu sitter förarstolen monterad. Gick på en kvart att montera stolen. Gubben ska jaga något att svarva till centreringsringar till spacerplattorna imorgon. Så på torsdag åker coiloversen och bromsarna på om allt går som det ska.
Kan starkt rekommendera Driftworks stolsfästen, jag hamnade tilloch med under originalhöjden med deras fästen, slutar nog med att jag beställer ett till passagerarstolen med.
Bilder kommer så fort jag hittar på kameran igen..
Qwaffe: Jodå de går att leva med.. Men med tanke på hur smidigt det var att montera dem så lönar det sej inte att snickra egna (om man vill ha justerbara skenor).
MicrO: Wait and see..
Imorgon så ska jag styra upp en kamera så jag kan bjuda på en fet bildupdate. Idag så ska det jagas material för centreringsringarna och imorrn ska allt monteras.