Det blev bara ett till halvtidspass idag.
Hade hoppats på att hinna med montering av 5punktsbälten men det grusades rätt så snabbt.
När jag lyfte upp bilen och skulle tappa ur oljan så såg jag en grej som man inte vill se. Oljeslangen på turbon har gått sönder och läckt en del ner mot styrväxel och lite annat.
Så det blev att skruva loss den och åka till Slangen och "reklamera" imorgon bitti.
Tur att det upptäcktes itid för en gångs skull.
Bild på min lilla specialare med oljetrycksgivare. En original, till instrumentet. En till extrainstrumentet i a-stolpen och en till lampan på styrstången.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/390369_j8z5n6.jpg]()
En bit förlängningsslang, skruvas fast där originalgivaren satt tidigare.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/390375_qqgpd9.jpg]()
Glädjedödaren. Har varit lite för varmt så slangen har börjat läcka. Som tur är så har det inte börjat läcka på downpipen.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/390376_68rvrv.jpg]()
Så det blir att skruva imorrn med....