Idag kom min solenoid till bakluckan. Hoppades den skulle kommit på fredag så hade man fått göra klart det på helgen som var för nu är man bortrest kommande två helgerna
Så ser den ut. Tror det blir bra med den och en längre vajer. Tänkte även dra en reserv vajer som är manuell någonstans under sätet så kan man öppna fast säkringen gått.
Äntligen fick man jobba på bilen varit bortrest i jobbet och sedan när jag kom hem blev det att laga en automatlåda och bygga en spoiler till en BMW som finns här på Garaget Var riktigt kul jobba med plåt igen.
Blev att tillverka ett fäste för kopplingsplint. Till denna plint kopplas all belysning bak och handbromsen.
Tillverkade även ett fäste för huvudbrytaren så man kan kasta i ett batteri snart.
Det var allt för idag. Nästa helg får det bli mer.
Härligt o de aii någon har inspiration, här händer inte mycket, Blev ju bra med pressen såg ut o bli en snygg pressning med Köpte mig en Zundapp motor i går, Ska börja med att få ordning på den, går väl lägga ut lite bilder på den
Härligt o de aii någon har inspiration, här händer inte mycket, Blev ju bra med pressen såg ut o bli en snygg pressning med Köpte mig en Zundapp motor i går, Ska börja med att få ordning på den, går väl lägga ut lite bilder på den