Tror inte det, "jag är inte bitter". men det är så fint som jag skulle få till det men kommer aldrig upp i den standarden, men man gör så gött man kan och så får det bli Härligt att du blir uppskattad för ditt jobb på fler ställen Leif
Jag har följt ditt arbete i sedan sidan 20, (har dock läst hela tråden), och jag förundras varje gång över hantverket du gör. Du bygger en hel bil från grunden i plåt, och själv fasar man inför att byta de rostiga trösklarna på bruksbilen där det finns färdiga profiler att köpa. Hehe.
Du gör ett mycket bra jobb och snyggt blir det också, fortsätt såhär!
Jag har följt ditt arbete i sedan sidan 20, (har dock läst hela tråden), och jag förundras varje gång över hantverket du gör. Du bygger en hel bil från grunden i plåt, och själv fasar man inför att byta de rostiga trösklarna på bruksbilen där det finns färdiga profiler att köpa. Hehe.
Du gör ett mycket bra jobb och snyggt blir det också, fortsätt såhär!
MVH Niklas
Tack och bock.
Som jag har sagt så är det mycket lättare än man tror att böja plåt.
Kommer du kolla om axeln blitt krokig när du svetsade?
Nej bara den snurrar kommer bygga en egen efter att bilen är färdig. Tror inte den blir krokig nu för svetsarna är runt hela så det borde bli samma spänningar åt alla håll. Större risk den blir sned när jag svetsar fjädring fästen som bara blir på en sida.....