Tjenare, har nu kört runt i en 740 sen jag tog körkort i januari och tyckte att det var dags för en uppgradering så blev en Volvo S70 i en väldigt ovanlig färg, lite att reda till men min pappa är väldigt duktig på volvo och har... Visa mer
Snygg S70 i läcker kulör tillsammans med alla extra tillbehör. Nu får du fixa belysningen på stereon också. Kul och intressant projekt som givetvis ska följas.
Snygg S70 i läcker kulör tillsammans med alla extra tillbehör. Nu får du fixa belysningen på stereon också. Kul och intressant projekt som givetvis ska följas.
Lycka till! Daniel
Tack, roligt att höra! du menar byta lampor i stereon? det vågar jag inte ge mig på! trevligt, trevligt!
Köpte du centrumhögtalaren med processor helt nytt på Volvo? Ifall du köpt det beg. Får man fråga vad du betalade?
Begagnat, bräda högtalare 800:- och processorn köpte jag för 1200:- tror jag det var
Ska in på utvändig rekord den 1 maj och ställs även på då sedan blir det service på Volvo så man har ett par stämplar i boken iaf 1200 är ändå ett bra pris!