projektet är att få ett eget utseende på min saab 9-3 ss aero, kommer gå i temat svart o rött är det tänkt !;) framtidsplaner med bilen blir att satsa på effekt ökning då jag är så gott som nöjd med utseendet på bilen! :)
Får man fråga om du kan fixa ett filmklipp på ljudet utan dämparen? Är själv sugen på att plocka bort min och ersätta den med en bit rör Fin bil för övrigt
Jeremy Clarkson - "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Motorer utan turbo suuuger!
Får man fråga om du kan fixa ett filmklipp på ljudet utan dämparen? Är själv sugen på att plocka bort min och ersätta den med en bit rör Fin bil för övrigt
Absolut kan fixa de i helgen ! de kan jag starkt rekommendera, trodde inte de skulle bli sån skillnad som de vart faktiskt, mullrar sådär lagom gött! Och kosta liksom under 200 hundra lappen o en drygt halvtimme o montera !
Ser ut som en aero fast något förlängt. Kommer upp på mitt projekt så fort den kommit
Okej schysst !
Jäkligt schysst passform!! Får bli att köra på org ett tag till, om de i framtiden blir byte så blir de nog ferrita twin..
Ja, det tycker jag. Undvik att köpa SIMONS/MAPTUN/BSR systemet, för de håller inte i kvalitet samt passformen är usel...
Hört en massa om dom systemen, men är lite inne på att bygga eget faktiskt, blir de nog rätt bra passform också, kanske att kvalitén sviker en aning ist !
Ja, det tycker jag. Undvik att köpa SIMONS/MAPTUN/BSR systemet, för de håller inte i kvalitet samt passformen är usel...
Hört en massa om dom systemen, men är lite inne på att bygga eget faktiskt, blir de nog rätt bra passform också, kanske att kvalitén sviker en aning ist !
Bara du blir nöjd så
Jodå absolut, får se slutar väl med att man köper ett nytt system iaf :p
JB91 skrev:
Efterfrågar också ljudklipp på ljudet efter din operation! Nice projekt i övrigt!
här har ni en lite snutt på hur de låter me borttagen ljuddämpare, inte optimalt ljud då de vart kall start men ni lär höra skillnaden iaf
Det lät nice! Får se om jag gör ett liknande ingrepp på min, har inte riktigt bestämt mig än!
mjjansson skrev:
J-Svedberg skrev:
JB91 skrev:
Efterfrågar också ljudklipp på ljudet efter din operation! Nice projekt i övrigt!
här har ni en lite snutt på hur de låter me borttagen ljuddämpare, inte optimalt ljud då de vart kall start men ni lär höra skillnaden iaf
Det lät nice! Får se om jag gör ett liknande ingrepp på min, har inte riktigt bestämt mig än!
mjjansson skrev:
J-Svedberg skrev:
JB91 skrev:
Här är ljudet från min bil invändigt och utvändigt
Låter ju riktigt fint de där, kan inget annat säga! passa som handen i hansken de där systemet på bilen din!
Skulle gärna också dragit på ett komplett system, men som ja nämnt innan så ska jag försöka ge mig på att bygga ett eget full flöde system när tid o ork finns för de !
Låter ju riktigt fint de där, kan inget annat säga! passa som handen i hansken de där systemet på bilen din!
Skulle gärna också dragit på ett komplett system, men som ja nämnt innan så ska jag försöka ge mig på att bygga ett eget full flöde system när tid o ork finns för de !
Detta är bara ett halvsystem, ingen downpipe än
Okej, planer på att dra dit downpipe ?
Jadå, men jag beställer via Saabsnacket.se för att få bra rabatter
sitter o letar för fullt efter en bättre beg. aero front läpp då den som sitter på nu inte känns värt o laga men finner inget så blir väl att slänga iväg den till en lackerare som får göra de bästa av den ..
sen funderar jag på va för skoj man ska göra med backspeglarna för att ge dom ett lyft, vet på ett ungefär va som ska göras så de kommer bilder på de sen
ska ner o boka tid för lite toning av framdörrarna, de kommer bli ett lyft tror ja
ska nog till att beställa hem lite spacers, tror jag kör på en fuling o tar hem ett par 10mm fram o 18mm bak och får hålla tummarna på att däcken inte kommer att skrapa i skärmkanterna passar på att byta till pinnbult med röda hjulmuttrar för att få bilen ännu mer åt svart & röda stuket...