Bästa/Värsta skräckfilmen ni vet?

ToXtreme
9 november 2006 · 3 627 Inlägg

m3l1n skrev:

ToXtreme skrev:

m3l1n skrev:
en bra film är tha amityville horror inte så mkt blod men det var läskig gå på bio och se the grudge 2 smile ....

Kollat trailern nu.. den Amintville horror, den e ganska gammal va? smile

eller finns det en Remake på den? smile

kolla länken http://www.amityvillehorrormovie.com/ den är det ..den bästa skräckisen jag har sett har mkt bra story ochså + plus att man skiter ner sig

Jo jag såg trailern, så det blir till att se den smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Ckosworth Mr
9 november 2006 · 607 Inlägg

Lite ot! Men sitt i en väldigt stor biosalong nästan helt ensam de är lite läskigt kommer dock inte ihåg vilken film de var tongue Bara jag och bror i en salong för ca 300personer. De kändes lite tomt big_smile

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
ToXtreme
9 november 2006 · 3 627 Inlägg

Ckosworth skrev:
Lite ot! Men sitt i en väldigt stor biosalong nästan helt ensam de är lite läskigt kommer dock inte ihåg vilken film de var tongue Bara jag och bror i en salong för ca 300personer. De kändes lite tomt big_smile

Den har jag faktiskt vart med om tongue En speciell känsla! Sen att man har Europas bästa biograf i stan gör ju inte saken bättre precis wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
xorox_88 Smack that ass!!
10 november 2006 · 2 953 Inlägg

jinxs skrev:
film 1.
2 (1 kille,1 tjej)studenter som ska köra en bil från ena sidan usa till andra,sen kommer en stor svart lastbil modell äldre som börjar små jävlas med dom på vägen.
Sen jävlas dom tillbaka, och sen ser dom den svarta bilen åka in på en gård och dom bestämmer sej för att åka in dit också.

det låter lik en film jag sett tror att ashton kutcher var me  i den

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Sushikocken Sleeper
10 november 2006 · 3 084 Inlägg

xorox_88 skrev:

jinxs skrev:
film 1.
2 (1 kille,1 tjej)studenter som ska köra en bil från ena sidan usa till andra,sen kommer en stor svart lastbil modell äldre som börjar små jävlas med dom på vägen.
Sen jävlas dom tillbaka, och sen ser dom den svarta bilen åka in på en gård och dom bestämmer sej för att åka in dit också.

det låter lik en film jag sett tror att ashton kutcher var me  i den

den de springer genom ett majs fält jagade av lastbilen?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
beemern .......
10 november 2006 · 2 655 Inlägg

hehe ja då ha man sett saw 3, förbannat grym film, inget för de känsligare sortens människor iallfall tongue...

ToXtreme
10 november 2006 · 3 627 Inlägg

beemern skrev:
hehe ja då ha man sett saw 3, förbannat grym film, inget för de känsligare sortens människor iallfall tongue...

hehe tongue Men va den läskig då? Klarar mig utan äckliga filmer wink

Nån som sett Hard Candy? Om inte gör inte det heller, man får ju mår ju illa och får ont i kulorna av den jäkla filmen tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
aigloow
10 november 2006 · 537 Inlägg

inte nån av dom gamla goda filmerna då? stilla natt blodiga natt. burning, opera, sleepaway camp. wink glömt bort vad dom alla heter, men dom skrämde skiten ur mig när jag var yngre.

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.
BMW M5 E39 "GTR WIDEBODY" (2000)
Volkswagen polo "Jolly Roger-Dead men do no tail" (1985)
Saab 9-5 "Think Green" (2000)
Sharky
10 november 2006 · 10 287 Inlägg

För mig finns bara två vettiga filmer i "skräck" -genren. Jag blir bara matt på alla amerikanska skrik och vrål skräckisar som bara går ut på att exponera upp tjejer.

Vilka? Jo givetvis första Alien-filmen som är en ren skräckis samt Seven som är blandning skräck/thriller.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
c0nne
11 november 2006 · 401 Inlägg

jag såg "I'll allways know what you did last summer" igår, kan bara säga att det är en URUSEL film!

han fiskaren tryckte på en person igenom en gaffel på en gaffeltruck med handkraft? yikes
löjligt som fasen!

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
ToXtreme
12 november 2006 · 3 627 Inlägg

Hehe tongue

Om ni vill se en kul film som e parodi på skräckfilmer ska ni se Schriek - I know what U did last friday the 13th

Den e kul big_smilebig_smile

Utöver det så har jag inte bestämt mig för vilken film än smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Shorty666
12 november 2006 · 362 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

Shorty666 skrev:
Äh Skit filmer! Sätt er in i en Klassiker som The Shining med Jack Nicholson...   de e psyk de...

Nej för fan ta den andra verisionen istället som är 4 timmar lång, den är så jävla mkt bättre.

Näj! Den e fööör lång... Kubrick´s orginal e kungligare smile

Ford Mustang "Sportsroof" (1970)
Rossobros
12 november 2006 · 26 Inlägg

The hills have eyes var en riktig najs film, fast egentligen finns det ingen skärckfilm som skrämt mig rejält! The grudge var nog filmen som var närmast läskigast =P

ToXtreme
14 november 2006 · 3 627 Inlägg

Rossobros skrev:
The hills have eyes var en riktig najs film, fast egentligen finns det ingen skärckfilm som skrämt mig rejält! The grudge var nog filmen som var närmast läskigast =P

Hehe okaj tongue Där ser man.. den film som skrämt mig mest är nog Valentine roll

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
15 november 2006 · 313 Inlägg

Shorty666 skrev:
Äh Skit filmer! Sätt er in i en Klassiker som The Shining med Jack Nicholson...   de e psyk de...

så sant! fast den som kom lite senare efter den , den va mkt bättre så jävla bra spelat av grabben som är med i den yikes

///Widell
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
15 november 2006 · 313 Inlägg

för er som är mörkrädd JA jag är fortfarande mörkrädd mobba mej om ni vill smile så ska ni se en film som är halvny heter THEY kolla upp den så jävla bra film kan säga att senare på kvällen gick jag inte upp ur sängen nå mer tongue det är lixom en film som om du har fötterna på golvet så drar du upp dom ganska snabbt iaf ja smile kanske är lite fjantig men kan säga att enligt mej så finns det inget bättre än skräckfilmer har sett alla som ni tidigare tagit upp elle inte SAW 3 vilket är ett måste wink men se THEY så grym film ...SE DEN ETT MÅSTE !!

///Widell
NiTroN
15 november 2006 · 115 Inlägg

The hills have eyes är min favorit just nu.. men the grudge och darkness falls är mycket bra!
väntar på silent hill, saw 3, see no evil, pulse och lady in the water.
Shaun of the dead är så jävla rolig!

Ground Zero från www.Blekingebilradio.com
http://www.x40nordic.com/viewtopic.aspx?tid=360824 min co-pilot Micke i slipning!
ghost_boy83 CREW
15 november 2006 · 2 594 Inlägg

8Films to Die For  nån som sett dessa?

rallyE
15 november 2006 · 6 Inlägg

kärleks ön uppföljaren av fäbojäntan den e mkt fin:) haha

ToXtreme
18 november 2006 · 3 627 Inlägg

s_aab_9 skrev:
kärleks ön uppföljaren av fäbojäntan den e mkt fin:) haha

Haha jo men visst roll

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang