Audi 80 Coupé V6 2,8 E (Projekt) renovering,styling mm!!!
INFÖR 2018 -BBS-Speedline fälgar som skall renoveras -Competition läpp fram -RS2 Grill -Byta förångaren till AC -Motor service + service av växellådan -Ny svart golvmatta och bagage inredning - Bygga coliovers bak
Förarstolens resa från hål till att se ut som helt ny:) Mer än sjukt nöjd:) Kliar i fingrarna nu för att montera dem nu:) Bara baksäte som fattas nu:) Sen är interiören nästan fullt komplett som en S2a:)
Förarstolens resa från hål till att se ut som helt ny:) Mer än sjukt nöjd:) Kliar i fingrarna nu för att montera dem nu:) Bara baksäte som fattas nu:) Sen är interiören nästan fullt komplett som en S2a:)
Idag så inveg jag och Gustafssons och victorgustafsson här på garaget Grillen som Oscar byggt som projekt arbete i skolan:) Årets första garage grillning och del lär inte ha varit den sista häller:)
Imorgon åker jag Gustafssons och victorgustafsson och hämtar mitt skinnbaksäte och mina skinndörrsidor i Jönköping:)