är inte så bra på el men man kan kanske tjuva ström från täningslåset eller så äre startmotorn.. men ska du ha det som en givare eller någe så man måste vippa på den för att starta motorn så äre nog täningslåset skulle jag tippa på .
är inte så bra på el men man kan kanske tjuva ström från täningslåset eller så äre startmotorn.. men ska du ha det som en givare eller någe så man måste vippa på den för att starta motorn så äre nog täningslåset skulle jag tippa på .
Hmm, kanske det.. Lär fan få någon som kan mäta och kolla upp det
Så att du måste trycka på killswitchen så att tänningen fungerar och du kan starta bilen:) bör väl funka men vet inte om det är det enklaste alternativet
Så att du måste trycka på killswitchen så att tänningen fungerar och du kan starta bilen:) bör väl funka men vet inte om det är det enklaste alternativet
Jo, men det är ju så vi typ har pratat om, fast använt ordet strömbrytare istället Dock måste jag gömma brytaren, för annars är det ingen mening med att ha den.
Lugnt. Frågan var ju hur jag ska koppla in den, och vart ifrån.. Men som det verkar så måste jag ta för att lättast komma undan, från tändningslåset.. Sen får jag väl tejpa med eltejp typ 100 varv runt alla kablar som sitter innanför kåpan vid ratten så det blir svårt att tjuvkoppla om man drar av brytarkabeln. Ska ta och kika på det där på tisdag så får vi se om det görs något då.. Fyller ju även år då, så kan inte lova något. Men vill gärna att det kopplas snart så det inte händer igen att bilen blir "lånad"
Eftersom jag är så sjukt dålig på el och bil el. Så vill jag höra om någon kan förklara för mig hur jag ska dra en strömbrytare. Vart ifrån ska den kopplas in och hur? Grymt tacksam för svar på det
Ingen som kan hjälpa mig med detta?
vet inte säkert men du kan gö setta en på + till tändingen. sen kan du gö ha en huvudstömbrytare då skall den vara på + så alla saker går igenomden. men jag hade satt i ett larm inte så jävla svårt. kolla bara på MCM video här https://www.youtube.com/watch?v=VeXVZNd3OB8
Eftersom jag är så sjukt dålig på el och bil el. Så vill jag höra om någon kan förklara för mig hur jag ska dra en strömbrytare. Vart ifrån ska den kopplas in och hur? Grymt tacksam för svar på det
Ingen som kan hjälpa mig med detta?
vet inte säkert men du kan gö setta en på + till tändingen. sen kan du gö ha en huvudstömbrytare då skall den vara på + så alla saker går igenomden. men jag hade satt i ett larm inte så jävla svårt. kolla bara på MCM video här https://www.youtube.com/watch?v=VeXVZNd3OB8
Har nu snackat med Hova.com också om lysena till min bil.. Bakljus, framsljus, blinkers på skärmarna och i stöt fram. Har fått en liten sponsor där med rabatt Bättre än inget såklart