Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer
Jag skickade ett mail till Garaget om dekaler till min bil, jag fick inget svar via mail men några dagar senare kom ett brev på posten med dom här inuti
Det är så att om man ligger på någon topp-lista på Garaget så kan man fråga om dekaler, och dom tyckte att jag låg tillräckligt högt upp på "populära projekt"-listan, så det är därför och de är gratis
Detta är min syster Sofies album på Facebook där hon har lite fräna bilder på det hon gör bäst: Lackering Så ni som har Facebook kan gärna ta en titt på albumet
Detta är min syster Sofies album på Facebook där hon har lite fräna bilder på det hon gör bäst: Lackering Så ni som har Facebook kan gärna ta en titt på albumet
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Hur många pollar får du ur en sådandäringamackapär?
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
Hur många pollar får du ur en sådandäringamackapär?
Bara Porschemärket på insuget måste ge minst 100hk!
Haha, så en top-fuel dragsters kaross är egentligen bara ett skal av nedsmälta porschedekaler!