12550
Sök

Div besiktnings frågor om 740 -89

600 Inlägg
25 september 2013
Trådstartare
Tjena. Ska försöka få drop in besiktning på fredag annars har jag tid bokad på måndag men det hör inte till saken. Funderar på vad besiktningen säger om det skulle vara slut på spolarvätska? Har just fått ihop så det inte läcker men pumpen sitter inte allt för bra då packningen på behållaren börjar bli dålig så om den får sig en knuff i ett gupp etc kan det hända att den hoppar till lite och börjar läcka. silikonade jag igen ett hål för en pump för den fattades tydligen. Men satte dit den andra pumpen och drog slangarna till rutan på den måste man ha 2? Så har jag täckt över en ful rispa i läppen där fram med regplåten så jag flyttade ner den och drogfast den med najtråd se bild. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ … 38f0ac4b44 Får man ha så också? Dimljusen är dom kinkiga på dom? Jag funderar på att dra särkingen till dem då jag inte kan ställa in dom..

268 Inlägg
25 september 2013
dra säkringen för dimljuserna. så får du ingen 2a på det.
Angående spolarpumpen så måste det fungera till rutan för annars får du en 2a på det.

600 Inlägg
25 september 2013
Trådstartare
Szummi skrev:
dra säkringen för dimljuserna. så får du ingen 2a på det.
Angående spolarpumpen så måste det fungera till rutan för annars får du en 2a på det.

men det funkar ju iallafall nu:) Pumpen funkar ju bara den sitter som den ska. Så ska se till att den gör det innan jag rullar in.  men skylten då ?
Senast redigerat av ErsdaHL (25 september 2013)

Muttley
25 september 2013
Du måste ha så de kan spola rutan annars vet de ju inte om de funkar.  Skylten är väl lite tveksam?  Tejpa fast den synligare under bes.

Varvstopparn
460 Inlägg
25 september 2013
skylten är inga problem,men som resten säger måste de spola på rutan

Redline for some good time
gasar till de rasar
It's completely safe! My emergency lights are on while drifting!

KHRacing
25 september 2013
Sitter strålkastarna där så skall de funka.  spolarens får du en tvåa på om den inte sprutar vatten

Sök