Hej, som vanligt finns det idioter som inte kan öppna sin förar dörr normalt utan skiter fullständigt i vad som står bredvid dem. Upptäckte idag ett fint dörruppslag ungefär precis bakom passagerare dörren, alltså början på bakdörren.
Bucklan ser exakt ut såhär(för mörkt för att fota nu) Inga repor eller liknande vad jag kunde se, enbart buckla.
Går detta att laga utan att lackera om dörren? Vad brukar sådant kosta? Jag har ingen som helst aning...
Hej, som vanligt finns det idioter som inte kan öppna sin förar dörr normalt utan skiter fullständigt i vad som står bredvid dem. Upptäckte idag ett fint dörruppslag ungefär precis bakom passagerare dörren, alltså början på bakdörren.
vart i sverige bor du ? har en kompis som har börjat jobba med att rikta bucklor, den går iallafall att rikta, dock vet jag inte om a6 an har aluminium dörrar eller är det plåt ? aluminium är lite jobbigare att få ut bucklan.
Sam1r - Kristianstad/Skåne bor jag i. Bike - Tror det är plåtdörrar även på A6. Videon ser intressant ut Men inget jag hade vågat. Kommer nog lämna in den i vilket fall som, tänkte mest om någon vet en prisuppgift ungefär, vill ju inte lacka om och spackla om man nu inte "måste"