Har exakt samma problem med mina så här såg Däckonlines svar ut när jag mejlade deras reklamations avd
"Tack så mycket för din e-mail.
Vi är mycket ledsna att höra att du har anledning att klaga på kvaliteten på våra produkter. Vi kan försäkra er vårt företag försöker göra sitt bästa för att hålla kunderna nöjda och det är därför den felaktiga varan kan bytas ut eller återbetalas. Vår reklamation procedur anges att felaktiga däcken kommer att upphämtas och de kommer att vidarebefordras till tillverkaren där ett antal tester kommer att göras på dem. Under tiden kan du välja att ha ersättningsdäck eller en full återbetalning. Om testernas resultat är negativt kommer vi vara tvungna att fakturera dig. Om du väljer att starta reklamation proceduren skickar vi en blankett via e-post och så snart fyllda och undertecknade blanketten är tillbaka till oss kommer vi att skicka kurirer för att upphämta de felaktiga däcken. Blanketten kan skickas per fax eller i ett skannat format via e-post eller kan det slutföras online med en länk som vi skickar till dig.
Vänligen meddela oss om du vill reklamera däck och om vi ska skicka ersättning eller återbetalning.
Vi hoppas att denna olyckliga situation inte kommer att hindra dig från att göra affärer med oss igen i framtiden och att på detta sätt, du kommer att ge oss möjlighet att förbättra din åsikt om vårt företag.
Tack så mycket.
Med vänliga hälsningar
Kristina Bogda
Delticom AG
Brühlstr. 11
30169 Hannover
Tyskland
Tel: 085 25 00 608
Fax: +46844680423"
Så nu är frågan hur man gör? kan ju bli en dyr historia om dem inte godtar reklamationen?
Senast redigerat av Madick1 (7 april 2014)