ViktorMX: Blir andra stötdämpare, sänkningsfjädrar, kanske ausie locker diff, eventuellt svetsa sync ringen till 3ans växel i m90in, renovera bromsarna runt om å lite sånt, blir sen när jag är färdig med motorn
tjenare alla! som ni märkt så står projektet lite stilla pga att jag har praktik och har varit tvungen att fixa a-traktorn inför vintern, kan bjuda på en bild på den svitte! Men kommer update snart, lovar!
Prem. lagd! Vad ska du köra för sprut? Hur mycket har du tänkt ladda? Hur ska du göra med bränslesystemet? Lite frågor till dej. Kolla gärna in mitt 740- projekt
gött! Får bli original till och börja med.. pengarna räcker inte till då jag fortfarande går i skola.. plus att jag är inte så kunnig inom el.. Kanske runt 1-1,5 beror ju på hur länge sprutet hänger med. Snackade med en kompis som sa att man kunde fixa chip som e till för etanol, så om det går blir det etanol. Bosch 044 pump i tanken, men vet ej än
gött! Får bli original till och börja med.. pengarna räcker inte till då jag fortfarande går i skola.. plus att jag är inte så kunnig inom el.. Kanske runt 1-1,5 beror ju på hur länge sprutet hänger med. Snackade med en kompis som sa att man kunde fixa chip som e till för etanol, så om det går blir det etanol. Bosch 044 pump i tanken, men vet ej än
Ska kolla in dit projekt med!
Okej, jo att bygga sprut är inte gratis direkt... Det är ju att prova sig fram, visar sig ganska fort Hur mycket sprutet pallar. Tror nog du får köra med en 044 om du ska köra etanol, kan kanske vara svårt att få original pumpen att räcka till för etanol samt turbo. Roligt att du kollade mitt projekt med, roligt med kommentarer.
Kul att någon annan bygger om lite på studentbudget, om du ska sälja r-spridarna och införskaffa nya får du gärna hojta till, behöver de till min 940 Prem lagd!
Kul att någon annan bygger om lite på studentbudget, om du ska sälja r-spridarna och införskaffa nya får du gärna hojta till, behöver de till min 940 Prem lagd!
Skoj med fler följare! tyvärr är r spridarna redan sålda..
Som ni kanske märkt så står projektet stilla pga att jag har varit i usa i en vecka å stannar här i 6 dagar till. Men ska ta ett riktigt ryck när jag kommer hem och få iväg lite grejor till balansering och beställa lite saker så som tryckplatta, lamel, spridare, btr och lite smått o gott!