12532
Sök

Bilvrak i skogen tips :)

371 Inlägg
12 oktober 2013
Trådstartare
Tjäna tjäna.
Jag har ett brinnande interesse för gamla övergivna bilvrak ute i våra skogar.
Så jag undrar om det fins någon som kan ge lite tips på några skysta bilvrak i västragötalands området.
Så skriv var det ligger och ladda gärna upp en bild med smile. På dena tråd kan man även diskutera bilvrak i almänhet ett krav är att de ska vara gammla och övergivna. Tackar för tips.
Ha de gött smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
12 oktober 2013

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

371 Inlägg
12 oktober 2013
Trådstartare
Jo tack men jag tänkte mer på bilvrak med väg beskrivning så man kan göra lite kul utflyktsmål i bland och bara i västra götaland men tack endå smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
12 oktober 2013
I see.
Dock kommer samma bekymmer som med urbanexploring om man avslöjar var de ligger: efter ett tag börjar de tyvärr förstöras eller att folk börjar knycka delar sad
Senast redigerat av Slash (12 oktober 2013)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

371 Inlägg
12 oktober 2013
Trådstartare
Ja tyvärr så är det så sad men om nån vet nåt bra kan ju nån skicka ett pm
Skulle vara uppskattat smile

Sök