Böja 4 eler 5 tums rör

woffis
26 oktober 2013 · 504 Inlägg

Är det någon av er som läser som känner någon som arbetar med frontbågar eller liknande som kan böja eller kröka 4 eller 5 tum utan att det "veckar" sig eller tappar formen? Ge mig gärna deras kontakt uppgifter i sådana fall.
Helst i västra Götaland men inget krav

MVH Kristoffer
Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
Danne8331
27 oktober 2013 · 649 Inlägg

Du får väl sandbocka! wink

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
27 oktober 2013 · 14 066 Inlägg

woffis skrev:
Är det någon av er som läser som känner någon som arbetar med frontbågar eller liknande som kan böja eller kröka 4 eller 5 tum utan att det "veckar" sig eller tappar formen? Ge mig gärna deras kontakt uppgifter i sådana fall.
Helst i västra Götaland men inget krav

Vad ska du ha så grovt som 4" eller 5" till? Bara nyfiken.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
joH900
27 oktober 2013 · 414 Inlägg

En stor truck ska ha fett avgassystem såklart! wink 3" ser löjligt ut på en sån stor "bil"

mb_pucken
27 oktober 2013 · 5 087 Inlägg

Kolla med någon som säljer lastbilsdelar smile där finns det mesta i grova rör smile dock får man ju svetsa lite smile

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
woffis
27 oktober 2013 · 504 Inlägg

Danne8331 skrev:
Du får väl sandbocka! wink

Ja fast det är ju inte så bara tongue

Vettemannen skrev:

woffis skrev:
Är det någon av er som läser som känner någon som arbetar med frontbågar eller liknande som kan böja eller kröka 4 eller 5 tum utan att det "veckar" sig eller tappar formen? Ge mig gärna deras kontakt uppgifter i sådana fall.
Helst i västra Götaland men inget krav

Vad ska du ha så grovt som 4" eller 5" till? Bara nyfiken.

/Benny

Ja tänkte bygga avgaspipor smile

joH900 skrev:
En stor truck ska ha fett avgassystem såklart! wink 3" ser löjligt ut på en sån stor "bil"

Helt rätt precis min tanke big_smile

mb_pucken skrev:
Kolla med någon som säljer lastbilsdelar smile där finns det mesta i grova rör smile dock får man ju svetsa lite smile

Ja delarna kan ja få på jobbet men vill ha typ sånnahär  pipor fast utan det mellan och naturligtvis inte fullt så höga tongue
Och ska man köpa ett för stora trucks och modda så får man punga ut 100 000 och det är inget avgassystem i världen värt!
https://www1.garaget.org/gallery/images/54/53244/53244-1e2cdab611fafe14c9bb8fef44e3b268.jpg

Men någon måste ju jobba med det och vill tjäna lite extra tongue

MVH Kristoffer
Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
Chevystefan
30 oktober 2013 · 4 Inlägg

Finns färdiga 4" & 5" tum modellanpassade för inte allt för dyra pangar. har 4" rostfritt på min Dodge med 5" slut pipa... finns två modeller på rostfritt, ett show och ett bruks, bruks ytrostar men inget mer, och show är lättare att hålla puts på

Vad vore livet utan rykande bak däck?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang