Lik cupra, men ej cupra. Vet att dom sitter standard på Ibiza från årsm 06-08. Kolla upp det. Kan inte vara så dyrt då det är standard paket. Lär ju finnas på skroten annars.
En liten fråga! Färgen på folien har ni ju sett lite längre upp och nu undrar jag vad ni tycker , Ska taket vara mattsvart eller blanksvart (panoramataklook)? Fälgar plus resten av nuvarande plast detaljer kommer ju dippas i svart och den blir ju "matt" i finishen !
Eller vågar /passar det med någon annan färgcombo på fälgar mm Håller på att bli galen hehe
Då vart bilen inlämnad på verkstad för byte av kofångare bak samt framruta Snackade med WTP DEKOR förut och bokade in foliering samt dip under veckan jag är utomlands så ska bli kul att komma hem till en folierad/dippad och klar bil
Oj vilken dålig respons de var här då ? Aja ska stå utställd på low spring träffen den 10 maj tillsammans med min sponsor stanceit Vilket jag fick klart idag ! Så jag fick kasta mig på luren och ringa wtp dekor och fråga snällt om dom kunde klämma in bilen tidigare , och det gick bra tack som fan Anders