Jag personligen gillar inte hoodbra, det är för mycket tyskstuk/ratlook för min smak! Men självklart ska du ha det om du själv tror att det kan bli snyggt! (kan försöka modda en bild i ps om du skickar bild i fb chatten så du ser på ett ungefär)
Jag personligen gillar inte hoodbra, det är för mycket tyskstuk/ratlook för min smak! Men självklart ska du ha det om du själv tror att det kan bli snyggt! (kan försöka modda en bild i ps om du skickar bild i fb chatten så du ser på ett ungefär)
Här e en bild på en annan bil , jag har svårt att bestämma mig sooo help me !
nooo. nope. nix. Har aldrig varit ett fan av dem där. skippa det tills vidare iaf, de finns mycket annat att ge sig på tills vidare Eller.. well, de är min personliga smak, du gör så klart precis som du vill, men ... gör de inte
Turbo? No. Balls! Honda Prelude 2,2 Bus-bygge
Chevrolet S10 4,3 Ful-bygge "Ecodriving is for poor people"
Okej då var det avgjort har lite funderingar kring bilens utseende som man kan förbättra , och nu undrar jag ifall ni har någon idé att komma med ? Vill få den att sticka ut under sommarens alla träffar just för att seat är lite ovanligt oxå
Okej då var det avgjort har lite funderingar kring bilens utseende som man kan förbättra , och nu undrar jag ifall ni har någon idé att komma med ? Vill få den att sticka ut under sommarens alla träffar just för att seat är lite ovanligt oxå
Vinyl eller plasti dip (byta färg) är ju alltid något som väcker uppmärksamhet om man väljer rätt färg/mönster Ett par ovanliga/dyra hjul väcker ALLTID uppmärksamhet inom stance-världen. Köra static vääääldigt lågt väcker också endel uppmärksamhet. Mycket negativ camber är något som drar till sig mycket uppmärksamhet, varesig det är på gott eller ont Specialbyggda inredningar med ett visst tema kan skapa intresse också. Andra egenbyggda lösningar exteriört ger mycket uppmärksamhet beroende på vad det är
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Någon som har erfarenhet av att ta bort emblem ? Skulle vilja få bort "seat ibiza " på bagageluckan ! Någon som känner sig snäll och kan hjälpa mig då jag aldrig gjort det innan
Åkte på igår innan onsdags träffen , skulle vilja ha en vit text i rutan nedre delen likt (s)lowmotion "crewet" har lika så daily fresh om ni förstår hur ja menar ! Längtar så till sommaren ! Fan va kul detta ska bli !
Kan avslöja att tjejen ska införskaffa sig en opel corsa som även den ska få ett schyst stuk
Någon som har erfarenhet av att ta bort emblem ? Skulle vilja få bort "seat ibiza " på bagageluckan ! Någon som känner sig snäll och kan hjälpa mig då jag aldrig gjort det innan
Värmepistol på ungefär 60grader i relativt korta stunder, ta bokstav för bokstav och ta lite tandtråd mellan märket och lacken. Säg till ifall du vill ha hjälp
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST