2449
Sök

Hur Facebookberoende är ni?

1 412 Inlägg
2 november 2013
Även jag hör till folket som inte använder facebook.  smile
Senast redigerat av OpelP1 (2 november 2013)

Forummoderator
26 505 Inlägg
2 november 2013
Är snarare Garaget.org-beroende..och denna tråd bör hellre ligga under "Off topic" känns det som..

Till topic så har jag Fb, av den enkla anledningen att min fru har det och ville kunna lägga till mig som ja.."gift med".

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Drive It Like You Hate It
335 Inlägg
2 november 2013
jetta16v skrev:
granadadr skrev:
vad är facebook för något?? har hört talas om det,, men kan någon förklara???

Jag tror det är en bok som behandlar ansiktsvård, men jag är inte säker

Haha tummen upp:-D
Senast redigerat av _XeoN_ (2 november 2013)

___ Life´s A Bitch Then You Die ____

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
2 november 2013
har ingen och kommer inte att skaffa iheller.

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
2 november 2013
Benny, är det en undersökning du gör för att skaffa dig en anledning att skapa ett FB-konto lol

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

5 154 Inlägg
2 november 2013
Jag har Facebook men är ganska ointresserad av vad som skrivs av allt och alla, lika förbannat så är jag in där å kikar lika ofta som här...  Har fb mycket för att som många andra ha tillgång till många bra köp och sälj sidor som ofta är ganska specifika så man slipper kolla på vaser och skit wink
Sen är det lite kul och se och visa lite bilder på mina och kompisars projekt och idéer smile

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965

Vettemannen
2 november 2013
valle22 skrev:
Benny, är det en undersökning du gör för att skaffa dig en anledning att skapa ett FB-konto lol

Hahaha!!! Näe, verkligen inte. Jag ville bara se lite hur det ser ut på fjantbokssidan. Man brukar ju säga att "Alla har fjantbok" men det verkar inte så. Eller så är det mest de som inte har det vågar säga det.

Våga Vägra Fjantbok!!!! smile

/Benny

Vettemannen
2 november 2013

Jävla snygg T-skirt!!!!! smile

/Benny

5 089 Inlägg
2 november 2013
Tänk om alla som inte har facebook visste vilka kap dom kan göra på köp å säljs sidorna där. folk skänker bort saker där för det är ju gratis att annonsera.

\Lindgren

498 Inlägg
2 november 2013
Ändå inte värt det big_smile

7 493 Inlägg
1 436 Inlägg
2 november 2013
Jag har ett osunt förhållande till både facebook och flera forum. Kollar säkert någon gång i timmen och inte blir det bättre av att man går arbetslös hemma och har tid till det. tongue

Skulle vara bra att stänga av skiten ett tag. tongue

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

1 537 Inlägg
3 november 2013
Markus1987 skrev:
FLindgren skrev:
Tänk om alla som inte har facebook visste vilka kap dom kan göra på köp å säljs sidorna där. folk skänker bort saker där för det är ju gratis att annonsera.

Ändå inte värt det big_smile

Det här.

En sån T-shirt MÅSTE jag bara skaffa, bara för att se folks reaktioner big_smile

6 558 Inlägg
3 november 2013
tobzter skrev:
Facebook nej tack klarar mig bra utan världens största skvaller sida wink

gilla https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-af11e4dc7a78ce94183509c7199fbd66.jpg  big_smile

jag har det inte heller  ...

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

1 938 Inlägg
3 november 2013
Dubbelmoralen lyser genom. lol

1 319 Inlägg
3 november 2013
Använder inga sociala medier alls nuförtiden, har varken ork eller intresse till det. Jag har däremot en väl fungerande telefon och mina vänner vet om att det är den som gäller om man vill få tag på mig. Detta är ingenting jag tänkte igenom, utan jag gled bara ifrån det och slutade använda dom tjänsterna. Längesen jag var aktiv där.

Jag gillade Facebook som ide när det kom, att man kunde se bilder enkelt och hålla kontakt med folk. Nuförtiden är det förändrat, massvis med bilder, konstanta inlägg om vilka kläder man har på sig, vad man äter, vilken buss man är på, osv. Det är givetvis inte alla, men det är många, som faller ganska djupt in i Facebook. Sen har vi alla små löjliga skitspel som folk spenderar enormt med tid på. Det kan bli som en drog, där man konstant suger efter nästa bekräftelse/tumme upp, speciellt irriterande om personen sitter i ett socialt sammanhang och bara måste ta upp telefonen och undersöka Facebook istället för att fokusera på det som händer här och nu. Utifrån sätt ett väldigt underligt förhållande till något otroligt ytligt.

Jag är definitivt ingen Facebook hatare, och förstår att alla inte är destruktiva användare, men det är verkligen ingenting för mig. En till aspekt är att man lägger ut så otroligt mycket om sitt liv, lätt tillgängligt för nästan vem som helst. Obekvämt att dela med sig av så mycket information, omedvetet och tanklöst. Det man en gång delar med sig av kan aldrig försvinna.
Senast redigerat av sleepyoh (3 november 2013)

_----------'

2 266 Inlägg
3 november 2013
Jag har de skiten. Försöker undvika att bli sittande där.
Kul att se vissa bilder men största delen handlar bara skit och om hur perfekta och lyckliga liv folk har. Och sen att andra bara klankar ner på folk mycket nätmobbning där.

svetsdiff !!!

1 587 Inlägg
3 november 2013
Har inte facebook !

Avstängd
10 388 Inlägg
3 november 2013
sleepyoh skrev:
Använder inga sociala medier alls nuförtiden, har varken ork eller intresse till det. Jag har däremot en väl fungerande telefon och mina vänner vet om att det är den som gäller om man vill få tag på mig. Detta är ingenting jag tänkte igenom, utan jag gled bara ifrån det och slutade använda dom tjänsterna. Längesen jag var aktiv där.

Jag gillade Facebook som ide när det kom, att man kunde se bilder enkelt och hålla kontakt med folk. Nuförtiden är det förändrat, massvis med bilder, konstanta inlägg om vilka kläder man har på sig, vad man äter, vilken buss man är på, osv. Det är givetvis inte alla, men det är många, som faller ganska djupt in i Facebook. Sen har vi alla små löjliga skitspel som folk spenderar enormt med tid på. Det kan bli som en drog, där man konstant suger efter nästa bekräftelse/tumme upp, speciellt irriterande om personen sitter i ett socialt sammanhang och bara måste ta upp telefonen och undersöka Facebook istället för att fokusera på det som händer här och nu. Utifrån sätt ett väldigt underligt förhållande till något otroligt ytligt.

Jag är definitivt ingen Facebook hatare, och förstår att alla inte är destruktiva användare, men det är verkligen ingenting för mig. En till aspekt är att man lägger ut så otroligt mycket om sitt liv, lätt tillgängligt för nästan vem som helst. Obekvämt att dela med sig av så mycket information, omedvetet och tanklöst. Det man en gång delar med sig av kan aldrig försvinna.

Inte det..? Och ett forum är..? (Du kanske tänker på sociala nätverk iofs)

- - On Topic - -

Har ett facebook-konto, var nog senast inloggad för...2-3 år sedan, så; inte alls.
Senast redigerat av it_mutt (3 november 2013)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Sök