Nu i vinter ska den användas som min vinter- och bruksbil men om jag ska behålla den så ska det byggas ännu en BTCC-replika! Och om det blir fallet så ska motorn trimmas och renoveras, inredningen ska bytas, bromsarna ska bytas... Visa mer
Jag har varit och kollat runt på lite skrotar i närheten och jag hittade varken några fina framskärmar eller någon fin bagagelucka. Får väl bli att kolla på Bildelsbasen om där inte finns fler alternativ.
Sen tänkte jag börja snickra ihop en TWR-look vinge snart innan det blir för kallt att hålla på med glasfiber Det kommer bilder så fort något är gjort!
Jag har varit och kollat runt på lite skrotar i närheten och jag hittade varken några fina framskärmar eller någon fin bagagelucka. Får väl bli att kolla på Bildelsbasen om där inte finns fler alternativ.
Sen tänkte jag börja snickra ihop en TWR-look vinge snart innan det blir för kallt att hålla på med glasfiber Det kommer bilder så fort något är gjort!
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Detta måste man man ju slå en vidare kik på! prenumera mera! S40 du gjorde iordning blev ju totalt jävla assum!
Tusen tack! Kul att du gillar den, jag blev väldigt nöjd med den själv med. Synd att jag inte fick tag på några 18 tummare bara, men får hoppas denna blir lika bra
Tackar! För tillfället så håller jag på att byta en yttre drivaxeldamask annars händer inte så mycket för tillfället tyvärr Håller på att leta efter framskärmar bland annat.
Har tyvärr inte hänt så mycket med den eftersom jag lägger ner allt krut på min BMW för tillfället. Det enda som jag gjort är att chipa den, gjorde en hel del faktiskt.
Och nu i helgen lyckades jag hitta en fin bagagelucka och en framskärm i bra skick. Jag har även en huv och en framskärm som jag slipat ner. Har inte lyckats hitta någon TWR-front så jag vet inte riktigt hur jag ska göra på den biten.