Laddade ner detta gratisspel på inrådan av min äldsta son i lördags. För oss som är lite äldre påminner det om Settlers. Någon som spelar? Jag har skapat en "Clan" som heter "Gorgsweden" Välkommen att joina...
Spelet är ett strategispel. Bygg en by och se till att den är försvarad mot angripare som finns online. 2 dygns försvar finns inbyggt. Anfaller man någon onlline kan man tjäna stora "pengar"
Älskar detta spelet, det är dock både för android och ios användare. Jag är med i en Svensk klan där jag känner de flesta, vi tar gladeligen emot spelare då vi vill börja kriga. Vi bytte nyss namn till ett svenskare då det var mest indier som joina och gick ur hela tiden... nu heter vi Vikingabröder Ni som varit med lite längre och krigar, är det något man ska tänka på? Några gubbar man ska uppgradera före de andra i labbet?
Älskar detta spelet, det är dock både för android och ios användare. Jag är med i en Svensk klan där jag känner de flesta, vi tar gladeligen emot spelare då vi vill börja kriga. Vi bytte nyss namn till ett svenskare då det var mest indier som joina och gick ur hela tiden... nu heter vi Vikingabröder Ni som varit med lite längre och krigar, är det något man ska tänka på? Några gubbar man ska uppgradera före de andra i labbet?
Att byta namn gjorde stor skillnad för oss. Bara igår ramlade det in 20 spelare. Tyvärr har vi fått med många 10-14 åringar. Men de kan ju spela de med iaf en del av dom. Men dom verkar älska att spamma sönder chatten. Vi får väll leva med det, de ska väll iaf få en chans tycker jag. Vad är ditt användarnamn på spelet aha_100? Jag har samma här som där.
Vi är bara 2 aktiva spelare kvar just nu i Vikingabröder men vi ger inte upp, kör fortfarande krig, always konstigt nog vinner vi runt hälften fast vi bara är två aktiva. Vi vill inte byta klan då vi nått nivå 9. Så skulle inte skada med lite nya spelare som är sugna på att kriga. Th och erfarenhet spelar ingen roll man gör det man kan helt enkelt. Hoppas vi ses, söker ni till klanen skriv något ord på svenska, annars trycker nog någon av oss på decline.