tjena har turbo konverterat en b230f alltså elektronisk den får förlite sås. så jag tänker köpa packning som sänker kompet sen b230fk spridare sätta i brickor i bränsletrycksregulatorn. nu är frågan måste man köpa nå slaks chip kan inget om sånt. tacksam för svar
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Turbokonverterade själv en 740 med lh2.2 förut och då tog jag boxarna och spridare från turbo modellen. Har kvar grejerna om du är intresserad. Har nog även motorhärvan kvar med flyttad lmm och inlött spridarmotstånd.
Enchzzz skrev: Turbokonverterade själv en 740 med lh2.2 förut och då tog jag boxarna och spridare från turbo modellen. Har kvar grejerna om du är intresserad. Har nog även motorhärvan kvar med flyttad lmm och inlött spridarmotstånd.
Tjenare! håller på med en turbokonvertering. Håller på leta efter en vettig turbo jag kan sätta dit. Vad ska man tänka på när man köper en turbo från tex skroten? Och hur ser jag på turbon att den är intakt?
tjenare igen nu har jag ft boxar med ft spridare samt 2,5mm stålpackning den går bra nu men när jag kallstartar så lägger tomgången sig på 2000varv sen efter ett sjönker den till 900 men rör jag gasen hamnar den på 2000 varv igen. det rycker satan som en skorsten ur avgasröret, en vit tjock rök men den drar varken vatten eller olja skulle verkligen behöva hjälp!