M-Sport front till BMW e46

Cephei
8 december 2013 · 19 Inlägg

Hej, jag undrar hur jag på billigast möjliga sätt ska få tag på en m front till min e46a och om någon kan rekommendera var jag ska få den lackad isf (i skåne, runt lund), kanske någon har en liggandes?

Schmiedmann tar 2 432kr för sin billigare ink dimljusen osv. tycker det blir lite mycket pengar med lack eftersom jag fått erbjudande att få den lackad för 5000kr.

ni på Garaget vet mer än mig om detta så därför frågar jag er! wink

Tack på förhand

Senast redigerat av Cephei (8 december 2013)

_style_
8 december 2013 · 10 Inlägg

Tjena, jag beställde min m-tech 2 front på Ebay för 2000 med dimljus enda problemet är att jag inte fick fästena med så nu sitter det lite fult på min längst ut på sidorna så sticker det ut cirka en centimeter men det ger bilen en helt ny look så det är lätt värt , dessutom fick jag min lackad för 2000 kr så kolla runt i malmö , måste finnas nån som kan lacka den billigare smile

Cephei
9 december 2013 · 19 Inlägg

Hej, gillar att din bil var samma färg som min också så kunde jag se hur det kommer se ut när jag fixar m fronten smile ja jag får kolla i malmö då! tack för tipsen!

_style_
9 december 2013 · 10 Inlägg

Ja det är lungt smile på tal om annat så såg jag att du skulle ha m-tech vinge o jag beställde min på ebay den med men den beställde jag lackad o klar för cirka 300 kr så det va inte dyrt tyckte jag iaf om du nu ville veta det smile

Cephei
10 december 2013 · 19 Inlägg

Yes, har redan köpt en sån!  Försökte lacka den själv med  det blev bara skräp så jag blev förbannad och slängde den haha wink visste inte att man kunde beställa färdiglackade,  ska kolla det! Tackar smile

Senast redigerat av Cephei (10 december 2013)

Thorssa
10 december 2013 ·

Som skrivits ovan, 5.000 kr var väldigt dyrt för att lacka en M-front!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang