Brukar använda mej av en sån där och några gamla toppbultar för att få till balansen någorlunda. Går hyfsat att plocka ur blocket så, däremot är det värre när man ska ned med det igen, men det går
Fast då är det ju större motorutrymme i E34an antar jag också.
Hade varken motorlyft eller såndär grunka o tillgå
Hade ett spänband och en höglyftande truck så jag lyfte skiten så den stor rakt upp men de gick de va värre sen när jag fick av lådan och koppling/svänghjul då blev de rakt jävligt o få balans i den...
Men nu är man tillbaka på ruta ETT igen då... bara hoppas lagrena ser fina ut nu för har fan inte råd/lust och byta dem igen efter 20-30 mil...
Har vart och hämtat dem rostfria köhler ventilerna nu så nu ska bara toppen och ventilerna göras rent och skickas till ppf.
Inget att klabba med, släng tillbaka lagerna o kör! Så ser de ut om man inte har en klinisk motor efter renovering.. vilket i princip är omöjligt att få
Nu när allt är så pass sönder som de är plus att toppen kommer ta en stund innan den kommer tillbaka så skall allt plockas isär och kollas då jag inte vill ha några fler överaskningar i sommar.