Jo de är ju så bara hoppas de fortsätter så en stund...
Men de finns ännu lite småfix som skall göras
Kylsystemet tex är helt fuckat på m20 och motorn har hamnat lite högre med nya plastbussningarna till motor/låda så slangarna är mycket högre än kylaren vilket medför vissa problem vid luftning... Skall fixa en fläns alternativt mörda termostathuset så de bara blir en anslutning som går rätt in i kylarn och se direkt från vattenpumpen och in i kylarn, sen lär jag väl hitta nått lämpligt litet expansions kärl och montera då orginal inte fick plats längre.
Soppasystemet är lite halvdant just nu och måste åtgärdas. Har org ledningar till tryck/retur med en dw301 i org tank. Skall monteras 2x044 med catch tank i skuffen och dras ny matning/retur fram.
Hjulinställningen är helt åt helvete så den måste åtgärdas innan vidare mappning sker då bilen inte vill gå riktigt rakt på vägen när man börjar ösa på
Tja! rätt så ny på garaget och efter jag har läst på din tråd blir jag nästan ledsen haha är också sugen på att bygga turbo i en e30 men då varken pengar, plats eller erfarenhet saknas så kan jag bara sitta och drömma . ps: tråkigt att alla inte kan vara äkta människor utan att det ska vara nån jävel som ska försöka att luras:( prem gjord
Har inte hänt jättemycke ännu, röjde ur skuffen igår och måttade in allt lite grovt så jag kunde beställa slang och resterande kopplingar till soppa systemet
De blir stålomspunnen ptfe an8 slang som matning/retur med 2st 044 och en 60L fuelcell i skuffen