2571
Sök

2.5" -3" Avgas system Honda s2000

8 Inlägg
20 december 2013
Trådstartare
Behöver nytt avgassystem då mitt andra har pajjat, (insatserna i ljuddämparna har lossnat)  B grejjer de där....

Kommer inte lägga 15tusen som de finns på street preformance. det kommer inte på fråga!.

Men 1-7 tusen kan jag lägga!

Säg gärna SVENSKA hemsidor eller affärer runt omkring gbg området!

Tack på förhand!

/Christoffer

KHRacing
20 december 2013
Kontakta raka rör eller A-Alt avgasystemt i GBG trakten o fråga iaf. annars bygg ett själv - maximalt 2,5". du förlorar massor med effekr om du sätter på ett volvo740GL-brölande 3" rör

KHRacing
20 december 2013
2500 för ett halvsystem & 1000kr för ett grenrör...

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksi … ;_from=R40

1 298 Inlägg
20 december 2013
Äpplekullens bilservice nere i Kållered är Ferritaombud och bygger system efter önskemål. Vet ett par som varit där och beställt grejer. Kolla vad dem ska ha Coffe. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

8 Inlägg
20 december 2013
Trådstartare
KHRacing skrev:

köpte mitt senaste ifrån Ebay, gick sönder efter 2 veckor av körning.  företaget hör inte av sig när man skriver/ringer dom.

8 Inlägg
20 december 2013
Trådstartare
Pendulum skrev:
Äpplekullens bilservice nere i Kållered är Ferritaombud och bygger system efter önskemål. Vet ett par som varit där och beställt grejer. Kolla vad dem ska ha Coffe. smile

vart ligger detta min käre Christian? smile  hade varit intressant o titta!

1 298 Inlägg
20 december 2013
Lyzia skrev:
Pendulum skrev:

De ligger ju bakom OKQ8. Men de är ju rostfritt Ferrita så de kommer inte vara några Ebaypriser. Skadar inte att kolla dock.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

8 Inlägg
20 december 2013
Trådstartare
Pendulum skrev:
Lyzia skrev:
Pendulum skrev:

De ligger ju bakom OKQ8. Men de är ju rostfritt Ferrita så de kommer inte vara några Ebaypriser. Skadar inte att kolla dock.

absolut!,  blir dock inget om de överstiget 7k! tongue

1 298 Inlägg
20 december 2013
Lyzia skrev:
Pendulum skrev:
Lyzia skrev:

absolut!,  blir dock inget om de överstiget 7k! tongue

Då får du väl be brorsan att svetsa ihop något själv. smile

KHRacing
21 december 2013
Lyzia skrev:
KHRacing skrev:

köpte mitt senaste ifrån Ebay, gick sönder efter 2 veckor av körning.  företaget hör inte av sig när man skriver/ringer dom.

Jag tror inte att alla RF-EBAY rör går sönder efter 2 veckor dock :-)
Självfallet finns det massor av skit där dock

4 824 Inlägg
21 december 2013
KHRacing skrev:
Lyzia skrev:
KHRacing skrev:

precis, köper man det billigaste systemet man hittar så kanske man inte ska räkna med att det är någon jätte kvalite men oavsett så borde det ju hålla mer än 2 veckor.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Forummoderator
9 299 Inlägg
21 december 2013
Man ska ju leta efter rätt märke, inte bara ta första bästa. Jag köpte ett Supersprintgrenrör till en annan Honda på ebay i Belgien vill jag minnas att det var. Begagnat men i toppskick. 500 spänn. Väldigt många av de blänkande fina rören är inte bättre, snarare sämre än original grenrör. Man bör som sagt fokusera på rätt märke. Vilket märke som sedan är bäst ur effektsynpunkt får man nog fråga om på ställen som Hondaklubben.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

8 Inlägg
21 december 2013
Trådstartare
Christian S skrev:
KHRacing skrev:
Lyzia skrev:

precis, köper man det billigaste systemet man hittar så kanske man inte ska räkna med att det är någon jätte kvalite men oavsett så borde det ju hålla mer än 2 veckor.

ah men precis, extremt dålig kvalité på röret eftersom insatsen i ljuddämparen lossna efter så kort tid..

648 Inlägg
21 december 2013
Kvalitet och grymt sound  http://www.ebay.com/itm/2000-2009-Honda … mp;vxp=mtr

Kika ebay för Invidia,,,det är grymt fina system med en fin kvalitet

Sök