Borlänge meet 2014

90tq quattro freak :)
30 april 2014 · 84 Inlägg

Finns det platser kvar för dom som är lite räddare om bilen ?? Funderar att åka upp med rs2 an eller a4an

Darkus
30 april 2014 ·

Finns en plats å det får du. Sen får ja nog säga stopp. 

90tq skrev:
Finns det platser kvar för dom som är lite räddare om bilen ?? Funderar att åka upp med rs2 an eller a4an

Djo
30 april 2014 · 10 157 Inlägg

Hoppas på en lugn och trevlig träff kommer komma med ny ficksad 240 och hoppas på trevligt folk fina bilar och en härlig stämning.

skönt arrangören kommer ta hårdhandskarna mot fyllona och buskörningarna vill inte få några skador på bilen.

Mvh Erik.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
90tq quattro freak :)
30 april 2014 · 84 Inlägg

Darkus skrev:
Finns en plats å det får du. Sen får ja nog säga stopp. 

90tq skrev:
Finns det platser kvar för dom som är lite räddare om bilen ?? Funderar att åka upp med rs2 an eller a4an

Härligt vilken tid ska man va där då då ?

Darkus
30 april 2014 ·

Träffen börjar kl 20:00  Du får komma när du känner för det efter kl:20:00.   

Jag kommer stå vid insläppet till finbilsparkeringen hela natta.

90tq skrev:

Darkus skrev:
Finns en plats å det får du. Sen får ja nog säga stopp. 

90tq skrev:
Finns det platser kvar för dom som är lite räddare om bilen ?? Funderar att åka upp med rs2 an eller a4an

Härligt vilken tid ska man va där då då ?

Fear38
1 maj 2014 · 658 Inlägg

Hoppas verkligen vädret e med oss, som det ser ut nu så skall det bli himmla kyligt och dassigt väder tyvärr men hoppas vädernissarna har total fel men kikar man ut nu så ligger det vitt snötäcke på marken   Hutter Brrrrrr

Darkus
1 maj 2014 ·

Men det vänder. På Fredag och Lördag har vi sol, klarblå himmel och värme.  Har jag beställt iaff  cool

Fear38 skrev:
Hoppas verkligen vädret e med oss, som det ser ut nu så skall det bli himmla kyligt och dassigt väder tyvärr men hoppas vädernissarna har total fel men kikar man ut nu så ligger det vitt snötäcke på marken   Hutter Brrrrrr

Nemooo
2 maj 2014 · 93 Inlägg

Kommer! smile

Majk_ Öhh
2 maj 2014 · 272 Inlägg

Håller till ute på travet istället wink

BMC Mini 1000 Saloon "Purple Haze" (1970)
Darkus
3 maj 2014 ·

Vädergudarna är med oss. Solen skiner å det är upplagt för en underbar dag ute på travbanan och kväll vid Ikea. Vi hoppas det håller i sej så blir nog det hä GGReat.
Seya there.

Micke-RS4
3 maj 2014 · 3 Inlägg

Kommer, står gärna på det avspärrade området i mån av  plats om någon inte kan komma.

Djo
3 maj 2014 · 10 157 Inlägg

Darkus skrev:
Vädergudarna är med oss. Solen skiner å det är upplagt för en underbar dag ute på travbanan och kväll vid Ikea. Vi hoppas det håller i sej så blir nog det hä GGReat.
Seya there.

Sol i Borlänge låter ju trevligt i Falun är det grått och kalt tyvärr.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
OphanWitehall
3 maj 2014 · 1 335 Inlägg

Halv molningt i Borlänge men solen skiner just nu smile

Tagg3N Konsult
3 maj 2014 · 1 247 Inlägg

Då evenemanget försvinner direkt så länkar jag här. Hade med mig kameran men avslutade kvällen redan vid 21. Knyck gärna bilder men tänk på vad som gäller wink

https://www1.garaget.org/gallery/images/37/36363/36363-c3905f7a690214381ba6a260a78d63ad.jpg

Borlänge Meet 3 Maj

/Kim

pulchi
3 maj 2014 · 640 Inlägg

Fick också med mig lite bilder hem smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/165/164940/164940-285fc901f3dac1b9f1c5e3b72384235d.jpg


Borlänge Meet 2014

Darkus
4 maj 2014 ·

Jäddra stiliga bilder.   

MEN i mina ögon så klassar jag det här som årets F*ck up för min del. Allt gick åt pipsvängen å många bröt mot dom 4 regler som har lagts upp för träffen.  Å ja ber så mycket om ursäkt till alla å speciellt Adam som skulle fotografera bilar att det inte gick att ordna på nya platsen.  Å jag ber om ursäkt till alla som ville stå i finbils parkeringen inte fick stå i sån på det andra stället.

Å var ha ja lärt av detta??
Fortfarande nere så jag får krypa in i mitt lilla bo igen å slicka mina sår rejält först. För den gjord ont.

Efter som ALLA regler bröts av så många så har jag inget annat val än att säga att det här var sista träffen jag ordnade. Jag håller fast vid mitt ord.

Å andra sidan..när man kraschar så ska man ju int bara slå i knänen...man måst ju ner med hela nyllet i gruset så det blir en riktig krasch.

Fö fegis är ja int. Å ja håller fast vid mitt ord.

Å jag vet att folk va snabba å köra svenska mentaliteten å ville trycka ner en i dojjorna å säga att "å han skröt om sammarbetet med Hotrod showen.

Det här var mitt misstag. Bara jag som arrangera den här träffen. Enda Frank och Göran är att fråga mej om jag visste några euro/japs bilar som ville ställa upp på utställningen. Och det har jag ordnat åt dom. Sen att dom annonsera träffen efteråt på Radion var ju bara för att vara snäll mot mej för jag hjälpt dom.

Så dom har inget alls med denna träff att göra.

My fuck up alone.

Och ingen att skylla på. Fast jag å farbror polisen och Riksbyggen har en del att prata om på Måndag.

Så jag hoppas ni haft roligt på träffen och inte allt för mycket skada skedd. Ajökens.

B0sse MK1<3
4 maj 2014 · 367 Inlägg

Jag tyckte då att träffen vart lyckad ändå!

Det finns bara 2 sorters bra musik Rock & Roll!
Caddy Mk1 Turbodiesel Projektet
Passat Pendlarprojektet
pulchi
4 maj 2014 · 640 Inlägg

Äh, så illa var det ju inte smile Inte så som jag upplevde det i alla fall. Jag åkte i och för sig hem vid strax efter 22-snåret. Och då hade i alla fall inte jag sett någon som burnat inne på parkeringen eller folk som levt allmänt rövare.

Sen att parkeringen vid IKEA/Elgiganten blev avspärrad, ja det må väl vara hänt. Bara att acceptera att och lära sig till nästa gång smile Gick ju att lösa rätt så smidigt ändå.

Förresten, är det verkligen Riksbyggen man ska prata med? Antar att riksbyggen bara sköter servicen, för det är väl Ikano som äger marken?

Tycker inte att du behöver se det som en så stor fuckup, det var ju sjukt mycket folk som kom smile Och ordningen som var under tiden jag var där var väl ungefär som vilken annan s.k. parkeringsträff som helst - kanske till och med lite bättre.

andy_b
4 maj 2014 · 26 Inlägg

Tycker det var bra ja.    kallt men bra smile.   tack jocke

BMW e36 328 (1996)
BMW 540/6 "El diablo drifto" (1995)
Tagg3N Konsult
4 maj 2014 · 1 247 Inlägg

Tycker även jag att det var en riktigt lyckad träff trots omständigheterna! Det gjorde du bra, Jocke!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang