Bumblebi skrev:
Känner igen problemet med hackandet i jämna hastigheter... Ska kolla med pappa vad det var på vår 9-5, hände på den för ett tag sen, bytte något och sen dess har det inte varit några problem.
Håll koll så inte motorlampan drar igång, hände till slut för oss och när vi kom hem, stängde av och skulle prova att starta gick inte motorn igång förrän nån dag senare...
De låter mer som vevaxelgivarn?
Men det är inga problem då det är fixat nu!
Fick tag på ett annat spjällhus som var betydligt fräschare än mitt igår.
Rengjorde det, gick lös med kontaktsprayen och satte på det idag.
Nu fungerar bilen perfekt!
Mycket jämnare överlag med, undrade innan om det bara var jag som inte kunde köra

Fick även tag på en hel bränslearmatur (inklusive pump), en luftmassemätare och ett ytterdelarna till grillen.
Allt det till bara en tusenlapp, riktigt nöjd då allt ser ut att vara i riktigt bra skick!
Härnäst så blir det att vänta tills nya bränslepumpen kommer och lägga in den i "nya" armaturen, och sedan lägga in den i bilen.
Drog även på gultoning på dimljusen, love it or hate it men jag gillar det

![https://www1.garaget.org/gallery/images/194/193936/193936-100e945a01e8931b7f7153aa10bd7805.jpg]()
Måste bara tillägga att bilen går förjääääkla bra med en halvtank e85, var nog tur att man inte gick på spridarna direkt

Blir lyrisk när man känner det nya trycket på trean, spinner upp tvåan utan problem (blött då) fastän det är momentbegränsning

Är så goo känsla att tanka 32 Liter för 280 spänn

Enda jag saknar för tillfället är nått slags motorljud, i övrigt så finns det inte mycket att klaga på

Hare bra!