Tack för tipset! Det är ju precis de skruvar o nitar som jag lossat, skillnaden är att jag ska ha med mig överdelen också. Såg en film på youtube också och den tog inte heller upp något om några nitar.
Jag får greja mer med detta ihelgen och se om jag får loss det.
Tack för tipset! Det är ju precis de skruvar o nitar som jag lossat, skillnaden är att jag ska ha med mig överdelen också. Såg en film på youtube också och den tog inte heller upp något om några nitar.
Jag får greja mer med detta ihelgen och se om jag får loss det.
Ja precis det var den jag syftade på i tidigare inlägg, det är ju precis det där jag har lossat, så borde ju komma bort nu...men ja det ska väl fixa sig
Jag provade denna på Biltema och visst verkar det som om Biltema lagerför färgpenna för färgkod 609, för vad jag kan få fram så är just 609 koden för T-röd?
Fyllde bara i Volvo årsmod. 1996 och så finns 609 att välja i listan, den här måste jag prova.
Vet inte om den från V70N fungerar till 850? (kanske är någon här som vet) Om den funkar så har Biltema den i sitt sortiment.
Ja det är möjligt, men vill att hon ska vara original till utseendet
Jo då V70N passar på 855 men som TS säger, en R-modell ska vara original! En 855R kan möjligtvis få ett par V70 baklyktor i mitt tycke men där går gränsen, fälgar kan man ju skifta också och så ska den vara grymt polerad!