Extrazz skrev:
Körde du 850 eller V70 taklister? Man bör nog satsa på V70 listerna även om det är fel. De är högre och förhindrar vatten att dra över sidorutan som de vanliga listerna annars är väldigt duktiga på att göra. Listen man ska rycka är ju på bagageluckan så slipper man rosten och det ser mycket snyggare ut utan den

Vad fick du ge för listerna då?
Det finns annars ingen chans att man kan pruta ner torkararmarna till ett humant pris då? Men skroten har inte som man kan plocka och sen måla till annars då?
Jaha, ja jag körde ju på 850-lister, men jag nog föredrar nog att dem är låga, blir cleanare då

Ja listen på bakluckan är ju borta

Dem kostade 1200kr/st, sen var det ändstycken som sitter längst bak, tror inte dem var så dyra...
Jag hade ju beställt bara listerna som går ner från railsen ner bredvid vindrutan, jag fick kolla på dem när jag var där...dem var ju i så kallat "serviceutförande" (precis som stänkskydden som jag monterade först), listerna var genomskinliga, kunde inte tro att det var listerna som skulle sitta bredvid vindrutan.
Så det var nog bra att det blev långlister för där går dem ju ner bredvid vindrutan, dem är i ett stycke liksom.
Nja, det känns inte bra med halvdant och ju mer jag tänker på det så blir nog det här en go förändring