Flyttade wastegaten så han blev okej och jag kunde inte hålle mig så slängde dit turbon och grenröret
Tog brorsans gamle down pipe från hans 740 T5 får göra om den lite men det ska nog gå de me
Får inte glömma att polarn hämtade en walbro pump till mig också Ska klara av 400-450 på etanol och 500-550 hästar på bensin så får se vad de blir jag kör me
kolla gärna in mitt projekttråd 245 med T5 motor :)
Mvh Pontus
Var nere i göterborg igår och hämtade ett elsystem färdigt klippt va det, dock så hade förra ägaren haft boxen ute i motor rummet och klippt det för 740 så det var en heldel tejp som va tvungen att ta bort så man kan få dit de snyggt
Fick inte lite kablar i kupen på passagerar sidan dock så måsta man hitta några snygga ställen att lägga de på, dock så är det ingen som ser det sen men men rätt ska va rätt.
Mvh Pontus
Nehe nu har de varit rätt dött här inne ett tag efter som de inte har hänt så himla mycket på bilen. pillat lite med elen och rättat till den o ny tank ska införskaffas och lite småpill har hänt. Delvis så har man tappat suget men också för jag krockade min bruksbil så fick införskaffa mig en ny brukis och självklart blev de en 245:a den här gången, så man har pillat lite med den för att få den riktigt funktions duglig men eftersom de verkar lite dött på följare o kommentarer så vet jag faktiskt inte om jag skall fortsätta här men försöker lite till. Monterat fast gasrullen på insuget ska bara svetsa om fästet för vajern så ska jag slänga dit det imorn Insuget
Mvh Pontus
nae föfan bara updatera! tänkte faktiskt skrivit igår om hur de går för dig! .. en fråga downpipen .. är den byggd på orginalflänsen ? vad använde du dej av sedan för de blir väll ett jävla gap från den till 3" ?
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
nae föfan bara updatera! tänkte faktiskt skrivit igår om hur de går för dig! :) .. en fråga downpipen .. är den byggd på orginalflänsen ? vad använde du dej av sedan för de blir väll ett jävla gap från den till 3" ?
Man blir lite tår ögd nästan när alla tycker att man ska fortsätta :) haha
Fått lite gjort i garaget dock väntar ja på en slang till turbon så man kan sätta dit den sen blir de ner med motorn sen ska vi la se om vi kan starta upp den Fått ditt hållaren till gas vajern så man kan gasa
Mvh Pontus