bränslepumpen på kompisens ford focus 2.0 16v har lagt av och kan inte bli klok på vilket tryck det ska vara på pumpen. 3.8 eller 4 bar? har haynesboken men hittar inte nått om det där
okey. jo men hade ju varit bra och veta om nån vet vad orginaltrycket ligger på.
fast varför? du ställer ju på det så bilen går om du har ställbart. Ska du mäta trycket så ser du ju om det är 1 bar eller 4 typ.... Och det står i haynes boken det är jag nästan säker på på teknisk info sidorna.
okey. jo men hade ju varit bra och veta om nån vet vad orginaltrycket ligger på.
fast varför? du ställer ju på det så bilen går om du har ställbart. Ska du mäta trycket så ser du ju om det är 1 bar eller 4 typ.... Och det står i haynes boken det är jag nästan säker på på teknisk info sidorna.
finns inte ställbart på bilen. men får leta lite i boken och se om jag hittar nått
finns inte ställbart på bilen. men får leta lite i boken och se om jag hittar nått
startar den inte eller vad är problemet? Du hör om det surrar under baksätet när du drar på tändningen, annars sitter det väl nån ventil på fuelrailen du kan kolla om du har tryck, ser ut som en ventil till bildäck typ...ska komma en fet dusch när du sätter på tändningen annars är det något fel....