Av hela mitt hjärta...

oscar600 Avstängd
19 januari 2014 · 114 Inlägg

vet ni vad... jag skiter nu fullständigt om att jag kommer att bryta regler här.

men av HELA mitt hjärta, och då menar jag verkligen av HELA mitt hjärta från depression och sanna känslor så vill jag säga såhär:

hur kan varenda liten hörn av denna äckliga land leva så länge? ni pekar ut bokstavligt talat ut personer som SKA lyckas med grejer, och ni pekar ut folk som INTE ska lyckas.

själv är jag den som inte ska lyckas med grejer ser det ut som.

skiter i vad SFRO eller vad lagarna säger! ni är fan dem mest pessimisstiska jävla befolkning jag har någonsin träffat, jag kan definitivt hålla med om att jag är unik, för att jag vill då ha en bil som sticker ut från omgivningen, inga jävla bögmercor, bögvolvon, och bögBMW där alla svenska blattar kör.

ni får gärna ta bort mig ur denna äckliga grisfittesida för att där gör man inget nytta av!

jag vill att hela mitt konto härifrån förstörs, ni förstör mitt liv bokstavligt talat och försöker trycka ner mig.

jag hoppas jag får en vacker dag flytta ifrån detta blågula helvetet ni kallar "Sverige"

jag skäms verkligen över att vara svensk jag själv.

äckliga blondinhoror överallt som älskar att mobba fula personer och stöta bort dem och på allt annat sätt såra killar som mig.

killar som visar röven och också tror att dem är kungarna av stan.

jag har träffat massor av personer från överallt i världen som åtminstone är snälla, tar hand om varandra och hjälper varandra med sina drömmar.

ni skulle ens aldrig klara av att tillbringa hopp till nyfödda ungar som ska växa upp och välja SJÄLV vad för liv han eller hon vill leva.

vill han/hon bli en brandman? sätt förfan igång och hjälp honom/henne med drömmen.

vill en person bli polis? hjälp den personen också när han frågar om hjälp.

vill någon annan bli en pilot?! hjälp han att nå den drömmen istället för att klaga på kostnader och problem och kunskaper och bokstavligt talat försöker övertala den personen att INTE välja pilotjobbet!

vill någon annan bli en politiker? låt den jäveln BLI en politiker och sluta trycka ner just den personen för att ni svenskar tror att dem inte kommer att klara av det, att det blir bara kaos i slutändan för dem.

livets väg är inte alltid asfalterad brukar man säga. ni svenskar är så jävla självstolta så att ni tror att era väg är alltid en motorväg, så länge ni håller alla andra på exakt samma ställe.

ni vet ju filmen "Turbo"? där berättas om en snigel som vill vara med i Indy 500, får nitro i sig och blir supersnabb, hans bror dock är precis som en svensk: han försöker stoppa sin egna bror att inte tävla i Indy 500, att det går inte, att det är helt och hållet galet på en helt ny nivå!

så känner jag mig just nu! jag är snigeln medans ni är bröderna som försöker stoppa mig!

nu ska jag satsa på att tjäna massor av pengar, flytta bort från sverige och leva med mina utländska vänner som stödjar mig genom eld och vatten, land och hav.

Sverige... ni är inte ens värt att suga min *** seriöst.

bromsar? vem fan behöver dem?
Hamilton
19 januari 2014 · 8 864 Inlägg

Helt obegriplig text men det kanske är det som är syftet med tråden?

Fotograf på tierpidag.se
baltis
19 januari 2014 · 1 948 Inlägg

haha, verkar som att sfro inte tyckte om hans bygge så nu ska han fly landet big_smile

SEpaket
19 januari 2014 · 199 Inlägg

Hamilton skrev:
Helt obegriplig text men det kanske är det som är syftet med tråden?

Personen ifråga har förmodligen fått något negativt omdöme om sin bil och reagerar lite väl starkt på det.

Det finns ingen anledning till att inte göra någonting ordentligt bara för att ingen har vett att uppskatta det.
gravityone Fixare
19 januari 2014 · 321 Inlägg

Haha, skönaste tråden på länge. Skrattar så jag knappt får luft!

Lone Star Garage
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Seth
19 januari 2014 · 3 354 Inlägg

SEpaket skrev:

Hamilton skrev:
Helt obegriplig text men det kanske är det som är syftet med tråden?

Personen ifråga har förmodligen fått något negativt omdöme om sin bil och reagerar lite väl starkt på det.

Inte direkt,
Läs gärna Ts tidigare trådar där denna frågar om att trimmade bilar kan bli lagliga etc,
Efter man läst dem är den här tråden lite mer humoristisk tongue

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Cadillac_The_King
20 januari 2014 ·

Stackars lille vän är värden så hård ifall du må dåligt . Ta kontakt med än sykolog . I stället för o hänga ut det på nätet . Livet är hårt ibland det är bara o kämpa vidare:-) o strunta i ifall du får än 1röst på din bil för det här med röstande på bilar . Är inget ting i jänkligen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang