2726
Sök

Är den här datorn nå´t att ha?

* Voff voff *
10 929 Inlägg
20 januari 2014
Trådstartare
Jag spelar inte på datorn, utan jag redigerar lite foton, mailar och surfar. Duger den här då?

http://www.siba.se/product/15453149/len … ec=9996676

Jag är alltså totalt ointresserad av datorer så jag bryr mig inte ett dugg om märket eller liknande. Jag har idag en 3-4 år gammal bärbar som sett sina bästa dagar.

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
20 januari 2014
Vilket fotoredigeringsprogram använder du?

Den datorn är redan nu i absoluta underkanten av vad man kan kräva av en dator i dagsläget och det är på grund av CPUn - Den presterar väldigt dåligt vilket kommer leda till att datorn är trög och laddar program och bilder långsamt. Den funkar, absolut, men kommer bli ett irritationsmoment.

Om det är budget du är ute efter, så tycker jag att den här är bättre.

* Voff voff *
10 929 Inlägg
21 januari 2014
Trådstartare
Okej, hoppar över den. smile Tack för hjälpen!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

Forummoderator
10 576 Inlägg
21 januari 2014
Jag har alltid blivit besviken på AMD. Titta efter intel i5-i7 processor så kommer det inte bli fel iaf. nyare i3 hänger väl också med men då bör det vara det dem kallar gen4. Men då börjar det plötsligt bli jobbigt att hålla ordning på allt så i5-i7

Mina funderingar går kring någonting likande denna sak. Liten, smidig, strömsnål och förmodligen helt okej till det mesta. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2365408

Nu får du forska vidare givetvis, jag är på ingetvis ultrainsatt i datorer men gillar nya koncept

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
21 januari 2014
fasen de kostade ju typ hälften av mitt grafikkort.. haha smile Ska du bara ha datorn till att surfa/redigera bilder med så hade jag nog hellre köpt en lite dyrare laptop som du kan ta med dig överallt.. gärna en med SSD så kommer du inte bli besviken wink

~Andy~

Sök