http://www.speedart.se/

Thorssa
22 november 2006 ·

Inte så konstigt tycker jag att folk blir misstänksamma. Inget telefonnummer, ingen adress och inga namn på ansvariga. Lägg upp all den informationen samt organisationsnummer. Då kan man iaf kolla upp företaget om man är misstänksam!

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
22 november 2006 · 545 Inlägg

Kommer d komma in något bodykit till saab oxå el??

Två ord räcker, SAAB knäcker
Mattel
22 november 2006 ·

Hej!

Skall ni köra i porshe klassen? Gott!

Hu ser det ut för er med sponsring osv?

lundwall
22 november 2006 ·

Jag har fått svar från speedart nu, ang. ett bodykit som jag funderar på att köpa. Det är inte original, men inte heller "polsk" passform. Många gånger betalar man för original (Erebuni i det här fallet) men får kopior - till överpriser. Otroligt generöst bemött, de tar hem ett paket så får jag komma och titta och känna (och kanske slicka?) på det, vill jag inte ha det så säljer de det till någon annan.

Dessutom klargjordes det klart och tydligt att det ALDRIG är förskottsbetalning som gäller.

Seriösa killar som jag mer än gärna stöder fullt ut, istället för alla fuffens"företag" som finns därute på nätet.

clipz Åk brett
23 november 2006 · 37 Inlägg

fan de här företaget verkar ju vara de bästa som finns (A) billigt å så vidare man kanske skulle ta en funderar om man ska bli en stor hanldare big_smile

Bre Häng
Nissan 200sx s13 "DRFT" (1990)
Mattel
23 november 2006 ·

speedart23 skrev:
Hejsan,

kul att ni tycker om våra produkter. Det kommer hela tiden att komma in nytt.
När det gäller fälgar så kommer vi att få in från HKS, BuddyClub, Blitz etc.

Vill passa på och sägat att vi just nu letar efter seriösa Återförsäljare i hela norden. Om det är någon som läser detta så går det bra att kontakta oss, eller om de som läser detta vill föra det vidare till folk ni känner som har butiker.

Mvh
http://www.speedart.se

Hej!

ta gärna kontakt med mig gällande era tävlingsbilar, har kanske lite skojiga sponsorklöver till er

Maxxarn
23 november 2006 · 107 Inlägg

ja skickade mail 2 eller 3 gånger för o få svar tillbaka av dom o frågade angående s60s kjolpaket typ sammanlagt skulle de bli 3200 men dom sa till 3900 sen med frakt 4500 för hela kjolpaketet har dom skrivit in fel priser eller =S

Pitchblack PBR
23 november 2006 · 53 Inlägg

har tittat litegrann på kjolpaketen bra priser helt klart , men en liten fundering ang att andvända bilder från Veilside. när dessa kit är kopior. är i mina ögon falsk marknadsföring när det gäller kvalitet och märkesvaror?

http://veilside.com/veilsideusa/aero/mazda/miata.html
http://veilside.com/veilsideusa/aero/mazda/7.html

endast som ett fåtal exempel jag har sett på deras sida.

lundwall
24 november 2006 ·

clipz skrev:
fan de här företaget verkar ju vara de bästa som finns (A) billigt å så vidare man kanske skulle ta en funderar om man ska bli en stor hanldare big_smile

Det här är väl ändå inte msn?

lundwall
24 november 2006 ·

Pitchblack skrev:
har tittat litegrann på kjolpaketen bra priser helt klart , men en liten fundering ang att andvända bilder från Veilside. när dessa kit är kopior. är i mina ögon falsk marknadsföring när det gäller kvalitet och märkesvaror?
http://veilside.com/veilsideusa/aero/mazda/miata.html
http://veilside.com/veilsideusa/aero/mazda/7.html
endast som ett fåtal exempel jag har sett på deras sida.

De berättar direkt när du kontaktar dem att det är kopior. Det står ju faktiskt inget om märken heller, inte heller har (de jag har sett) samma namn som originalen.

clipz Åk brett
24 november 2006 · 37 Inlägg

lundwall skrev:

clipz skrev:
fan de här företaget verkar ju vara de bästa som finns (A) billigt å så vidare man kanske skulle ta en funderar om man ska bli en stor hanldare big_smile

Det här är väl ändå inte msn?

Nej men tongue jag gav min åsikt tongue

Bre Häng
Nissan 200sx s13 "DRFT" (1990)
Davv3
29 november 2006 · 1 019 Inlägg

Verkar  vara en jäkligt bra sida, men är det nån som fått hem nån grej de beställt? Så man vet att det inte är för bra för att vara sant? tongue

MVH//Davve

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
Audi_freak_on_a_leash
30 november 2006 · 216 Inlägg

Lite väl lik speedparts(.se) ? Tänkte på dem först när jag såg namnet.

Audi A4 1.8Ts Steg 3
www.johnny.nu
Maxxarn
30 november 2006 · 107 Inlägg

har pratat med dom så sa dom priserna inte stämmer som på hemsidan tex volvos kjolpaket vill dom ha 2 tusen ca mer så har dom få varor inne inför mina ögon är det inget bra företag ska man köpa bra grejjer ska man lägga till lite extra peng då blir man mer nöjd och håller mycket längre

MOVIEMENT
30 november 2006 · 592 Inlägg

Maxxarn skrev:
har pratat med dom så sa dom priserna inte stämmer som på hemsidan tex volvos kjolpaket vill dom ha 2 tusen ca mer så har dom få varor inne inför mina ögon är det inget bra företag ska man köpa bra grejjer ska man lägga till lite extra peng då blir man mer nöjd och håller mycket längre

Föstår inte hur du menar riktigt, du tycker det är dåligt när de har höjt priserna men ändå tycker du man ska köpa något som är dyrare. Skulle du ha sett det högre priset direkt, skulle du ha tyckt att kjolpaketet skulle varit bra då?

Senast redigerat av Slaktarin (1 december 2006)

2much.fi
Accessories for your DSLR
Maxxarn
30 november 2006 · 107 Inlägg

nej du har fel de ja menar är de står andra priser på hemsidan man kanske blir förvånad och tycker det är billigt tills dom skickar mail och deras saker e bara kopier darför säger ja att köpa nåt bättre som håller verkligen

speedart23
30 november 2006 · 5 Inlägg

Jaha då måste man skriva ett inlägg till här.
Detta är direkt riktat till "Maxxarn"
Kan du skicka en kopia på det mail där jag skriver att ett kjolpaket kostar 2000:- mer till S60 än vad som står på hemsidan.

Det enda som kan vara otydligt är att sidokjolarna är styckpriser, alltså 3880:- komplett paket istället för 3330:- som man kan kanske tror. Är väl inte skitdyrt ändå.

Och, ja, det är bra passform.

Vänligen
SpeedArt Team

PS. Alla som inte fått svar på sina mail får gärna skicka igen då vi kan ha missat en del.
Inom kort kommer det finnas både address och fullständig kontaktinformation på hemsidan.

Davv3
1 december 2006 · 1 019 Inlägg

Jag fick iallafall svar på mina frågor jag mailade, tycker det verkar vara riktigt bra jag smile Ska bara ta och skaffa mig en ny bil, sen är det bara till att beställa smile

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
SwenssonGTI
1 december 2006 · 358 Inlägg

Mycket bra företag, svarar på alla mail jag skickat m.m väldigt trevligt bemötande och hjälpvänliga!!!

måste få reda på om sidokjolarna passar till en golf iv 4-dörrars, sen smäller jag iväg beställningen!!

// Jesper

Maxxarn
2 december 2006 · 107 Inlägg

speedart23 skrev:
Jaha då måste man skriva ett inlägg till här.
Detta är direkt riktat till "Maxxarn"
Kan du skicka en kopia på det mail där jag skriver att ett kjolpaket kostar 2000:- mer till S60 än vad som står på hemsidan.

Det enda som kan vara otydligt är att sidokjolarna är styckpriser, alltså 3880:- komplett paket istället för 3330:- som man kan kanske tror. Är väl inte skitdyrt ändå.

Och, ja, det är bra passform.

Vänligen
SpeedArt Team

PS. Alla som inte fått svar på sina mail får gärna skicka igen då vi kan ha missat en del.
Inom kort kommer det finnas både address och fullständig kontaktinformation på hemsidan.

för mig är ni inget seriöst företag och dessutom är det inga originala grejjer men aja lycka till med er hemsida

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang