tjena! har ni något bra tips på vart man kan köpa kragade bultar/skruvar? dom lokala här har inga kragade utan bara vanliga utan... någon sida man kan beställa ifrån?
Nu skriver du inte om du tänkt köpa ett helt sortiment med flänsskruv, men priserna finns i länken jag postade här ovan. Ska du bara ha en eller ett par storlekar så vettefan om det är värt att sitta och leta efter skruvar från England...?
Exempel: 40st M8x25mm, 120kr
Men ska du ha ett helt sortiment är det säkert värt att ta från utlandet.
Skruvar hellre i skotrar! www.LynxTalk.se -Sveriges största märkesforum för snöskotrar!
Nu skriver du inte om du tänkt köpa ett helt sortiment med flänsskruv, men priserna finns i länken jag postade här ovan. Ska du bara ha en eller ett par storlekar så vettefan om det är värt att sitta och leta efter skruvar från England...?
Exempel: 40st M8x25mm, 120kr
Men ska du ha ett helt sortiment är det säkert värt att ta från utlandet.
Oftast mycket billigare även med små kvantiteter. Jag köper alltid udda skräp jag bara vill ha 6-8 av utomlands då det blir betydligt billigare. Frakten från England är ofta mycket billigare än inom Sverige. Tyvärr i miljösynpunkt men den bistra sanningen. Dessutom slipper man sätta dig i bilen och åka runt vilket också kostar en hel del.
*sätta sig. Haha
Senast redigerat av caromania (11 februari 2014)
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Nån som kan länka en bild till en kragad bult så man kan se vad ni snackar om?
caromania skrev:
Oftast mycket billigare även med små kvantiteter. Jag köper alltid udda skräp jag bara vill ha 6-8 av utomlands då det blir betydligt billigare. Frakten från England är ofta mycket billigare än inom Sverige. Tyvärr i miljösynpunkt men den bistra sanningen. Dessutom slipper man sätta dig i bilen och åka runt vilket också kostar en hel del.
*sätta sig. Haha
Brukar ta dyrare reservdelar till bil från England ibland... Billigare blir det.
Sen "gnälls" det att ingen butik har några prylar hemma på hyllan när det är bråttom, eller att butikerna helt enkelt läggs ner och ersätts av internethandlarna.
Skruvar hellre i skotrar! www.LynxTalk.se -Sveriges största märkesforum för snöskotrar!