Billig Dip/gummifärg

marbling
6 mars 2014 · 781 Inlägg

Ok,då är det mig, det är fel påtongue
Provar igen..Kom inte in i varukorgen igår så jag kunde slutföra köpet.

Senast redigerat av marbling (6 mars 2014)

Volvo XC90 V8 "Executive Edition" (2005)
Volvo 780 "Lussuoso" (1987)
Volvo 1800ES "1800ES" (1973)
NIzmO Ollikkala Racing
6 mars 2014 · 1 724 Inlägg

Testa med annan webläsare och se vad som händer, vet att sånt har bråkat för mig ibland.

- Time Attack -
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
marbling
7 mars 2014 · 781 Inlägg

Ska testa det,men nu var Röd slut i lager,så jag vet inte hur jag ska göra.Var finns det för andra ställen o köpa billigare gummifärg?

hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
7 mars 2014 · 2 571 Inlägg

Länken i första posten visar ju spray för 139kr/flaskan. Inte så dyrt det heller egentligen även om jag också gärna hade betalat 99kr/flaskan för just röd.

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
marbling
9 mars 2014 · 781 Inlägg

Lagt beställning hos Mattsvart.se idag.Röd kommer in i veckan.cool

Senast redigerat av marbling (9 mars 2014)

andrem
9 mars 2014 · 96 Inlägg

Jag har beställt en hel del färg från england via matt-pack.co.uk till riktigt bra priser. Dom lagerför även riktiga rubber dip som fonzie använder på youtube!

Skall måla om hela bilen vit och lägga ett par lager gunmetal som bas, får se hur detta blir!

hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
9 mars 2014 · 2 571 Inlägg

Ja, såg att de fått in röd i lager igen, den står iallafall inte som slutsåld. Blir en liten order i veckan för mig med.

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
KHRacing
10 mars 2014 ·

marbling skrev:
Jo,men priset gäller ju inte,så länge det inte går o beställa..Har skrivit till dom men inget svar.Är det en seriös firma,eller ett par kartonger grejor i föräldrarnas garage?..

FUllt seriös kan jag lova (nej, jag har inget med dem att göra)

JoeyJ
19 mars 2014 · 502 Inlägg

har snart väntat i 2 veckor på leverans från mattsvart.se på burkar de hade i lager...  hoppas de dyker upp innan helgen

hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
19 mars 2014 · 2 571 Inlägg

Min leverans är påväg, skickades i måndags och ska vara framme imorgon. La beställningen i början av förra veckan men det var på de röda som inte kom in förrän på fredagen.

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
KHRacing
19 mars 2014 ·

JoeyJ skrev:
har snart väntat i 2 veckor på leverans från mattsvart.se på burkar de hade i lager...  hoppas de dyker upp innan helgen

Mysko, fick mina efter några dagar bara

hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
21 mars 2014 · 2 571 Inlägg

Ni som dippat fälgar förut, hur fungerar det ihop med såndär stark fälgrengöring? Har en flaska Sonax Fälgrengöring som är guld värd, tar tamejfan bort allt, men det står på dip-burkarna att för maximal hållbarhet så är det schampo och vatten som gäller.

Senast redigerat av hyrbil (22 mars 2014)

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
marbling
21 mars 2014 · 781 Inlägg

Fick min beställning igår.Nu ska det snart Dippas:)

Rallz
27 mars 2014 · 90 Inlägg

Köpte nån burk från mattsvart med aluminium look, tog 3 dagar sen var dom redo att hämtas.
Sprayade mina rails + baktorkaren på min V70.
Drog på 4 lager, blev riktigt fin o slät yta.

hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
27 mars 2014 · 2 571 Inlägg

Ja jag var nöjd med mina röda burkar. Kommer definitivt köpa från sajten igen.

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
JoeyJ
28 mars 2014 · 502 Inlägg

Mitt paket hade tydligen kommit bort eller inte skickats, det har iaf löst sig nu
Lite skumt dock att inte ha något system där man ser vilket kollinummer som hör till vilken order. Blir bevisligen onödigt mycket krångel då

JoeyJ
29 april 2014 · 502 Inlägg

Någon som använt färg från mattsvart.se? av mina 5 burkar va det bara 2 som funkade, de andra 3 funkade en liten stund sen kom det inte ut mer, sen funkade de en liten stund, sen stopp igen

tänkte att jag kanske inte hade skakat ordentligt så skakade nästa burk riktigt ordentligt, men blev samma sak ändå

är det bara jag som haft otur? har använt massor av sprayburkar genom åren och har aldrig varit med om det förut, inte haft några såna problem med "riktig" plasti dip

KHRacing
29 april 2014 ·

JoeyJ skrev:
Någon som använt färg från mattsvart.se? av mina 5 burkar va det bara 2 som funkade, de andra 3 funkade en liten stund sen kom det inte ut mer, sen funkade de en liten stund, sen stopp igen

tänkte att jag kanske inte hade skakat ordentligt så skakade nästa burk riktigt ordentligt, men blev samma sak ändå

är det bara jag som haft otur? har använt massor av sprayburkar genom åren och har aldrig varit med om det förut, inte haft några såna problem med "riktig" plasti dip

finns inget som heter "riktig dip".. troligen har du fått måndagsex:  är väl inte så svårt att ringa dem o beräötta läget ?

hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
29 april 2014 · 2 571 Inlägg

Beställde hem 3 röda och alla fungerade. Möjligt att sprutan var något ojämn i trycket ibland på någon burk men inget som sabbade nåt. Jag skakade de heller inte så överdrivet mycket vilket kan ha varit bidragande.
Kommer nog beställa därifrån igen när det är dags.

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
Rallz
29 april 2014 · 90 Inlägg

Köpte 8 burkar från mattsvart för ett tag sedan, som du beskrev blev det totalstopp i några burkar. Bytte spray munstycket från en annan burk och vipps fungerade det igen. Är som om det sätta nån skit eller något dylikt i munstycket.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang