Mattilacken skrev:
Snyggt jobbat Christian! Sjukt grymt jobbat! Du lyckas ta dig liter mer tid i garaget trots motsvarande familjesituation som jag har.. jag skyller dock på att dottern är bara 7v.
Snickrade också ihop en säng.. blev en sån här.. har ritningar om du vill ha. fick plats på en MDF skiva - 2 hjul.. hade tänkt mig nå mer avancerade hjul men det får duga för nu.
http://iloapp.nordiccamaros.se/data/_ga … eight=1440
Ja, jag har insett att detta är min terapiform för att orka med jobb, hus, barn och allt som måste göras hela tiden. Jag försöker göra något varje dag, antingen på morgonen innan jobbet, på lunchen eller på kvällen efter barnen lagt sig. Även om det bara är lite ritande i CAD för att få bättre grepp om idéer så känns det som att det går framåt hela tiden.
Jag har faktiskt byggt säng till lilla tjejen nu, om än inte lika ball som din Jeep

Grattis btw, och välkommen in i föräldraskapet! Inget kommer någonsin bli detsamma, och det är på både gott och ont

Baldrik skrev:
Det ser riktigt bra ut.
Vad är det för däck/fälg dimensioner?
Tackar!
Fram är det begagnade 205/60-16 bara för att få något att ställa den på. Tanken är att åka 225/55-16 sen, med vit sida.
Bak är det 275-60-15, Bridgestone Dueler HTS. Tanken är även här vit sida på sikt... får se om jag slänger på lösa vita sidor. Jag har åkt såna på en Amazon jag hade tidigare och tyckte det såg ut över förväntan.
Däck i dom dimensionerna med vit sida är osmakligt dyra