Beställde coilovers idag så lär komma i veckan! Och snart blir det beställa däck till fälgarna, y-rondell 17x8.5" fram och 17x10" bak Provmontera fälgarna lite..
Ägaren innan mig sket i tvätta inredningen han... sand hela instrumentpanelen så tar väl flera tvättningar innan ja få den riktigt svart o fräsch igen, här är stolarna..
Ser bra ut med polerad ytterkant, ska göra något liknande på mina någon dag
Ja, körde fälgarna fram idag och blev inte alls bra, ska kolla i veckan vf ja inte får dom blank-.- måste ha mer slippapper, kanske börja med 500 upp till 2500.....
Ja, körde fälgarna fram idag och blev inte alls bra, ska kolla i veckan vf ja inte får dom blank-.- måste ha mer slippapper, kanske börja med 500 upp till 2500.....
La du i en växel bak? Tänkte polera banan och köra vitt centrum
La du i en växel bak? Tänkte polera banan och köra vitt centrum
La först i ettan, gasa upp o sen femman, klev ur bilen o lät den stå på femman:) Sen äre ba köra igång! Blir turkos centrum för mig:)
Lackade centrumet på fälgarna idag, blev turkos men ser ljusblått ut på bilden, men i verkligheten är dom mer grön! Men SJUKT nöjd!! kommer sticka ut bra, haters gonna hate:)