3051
Sök

Volkswagen Bora - Dapper

Efterlängtade Volkswagen Bora projektet är igång. Självklart i Stance utförande.

Volkswagens Of Sweden på Facebook
69 216 Visningar
Projektet avslutat 27 juli 2014
3 519 Inlägg
13 juni 2014
Trådstartare
kolsvajansson skrev:
Grymma bilder!smile

Som fan. Han är riktigt skicklig. Rekommenderar honom starkt
Väntar på ett mail med resterande bilder smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

så äre!
872 Inlägg
13 juni 2014
Fan vad snyggt! Hjulen synns verkligen big_smile vart köpte du dippen? Är fan sugen på att dippa lite min bil big_smile

Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen

3 519 Inlägg
13 juni 2014
Trådstartare
SpendeX skrev:
Fan vad snyggt! Hjulen synns verkligen big_smile vart köpte du dippen? Är fan sugen på att dippa lite min bil big_smile

Mattsvart.se
Men du lär nog vänta ett tag med att beställa därifrån. Jag fick skit kassa burkar. Det täpps igen vid anslutningen till munstycket, så även en helt ny burk sattes igen och det blev tvärstopp. Har klagat på detta, och det var flera som fått samma problem. Mattsvart.se sa att det var deras leverantör som haft problem, och att det skulle få nya burkar. Jag väntar ännu på en kompensation därifrån, vilket de lovat mig

3 519 Inlägg
13 juni 2014
Trådstartare
Några bilder här smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-f03361868b761a3ab40ace31caa2e368.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-1dc98b6992ef6e26ffc12b4474db7c1f.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-14ab31b7230723516f590da6fc874ff2.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-14533319c31d1a047ad972b34fa73bde.jpg

3 519 Inlägg
13 juni 2014
Trådstartare
Nya bilder uppe på min sida! big_smile

3 519 Inlägg
13 juni 2014
Trådstartare
Grym bild cool

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-6e4c9c50feb707ef042cefe7994c0c42.jpg

så äre!
872 Inlägg
14 juni 2014
Gillas starkt smile tycker du behöver inte göra något mer mera med exterioren smile den är redan skit snygg pch clean! wink

Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Eat/Sleep/Volkswagen

så äre!
872 Inlägg
14 juni 2014
Twins skrev:
lackade lister och läppar gör stor skillnad, bilen ser fylligare ut smile

Eller lägga igen lister och lacka läppar det blir ännu snyggare smile

Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Eat/Sleep/Volkswagen

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
14 juni 2014
SpendeX skrev:
Twins skrev:

eftersom bilen har lister framtill i samma stil som på sidorna så passar det inte så bra, i mitt tycke...at köra utan lister

så äre!
872 Inlägg
14 juni 2014
Twins skrev:
SpendeX skrev:
Twins skrev:

eftersom bilen har lister framtill i samma stil som på sidorna så passar det inte så bra, i mitt tycke...at köra utan lister

Aa jag vet. Menade att man ska ta bort lister runt om smile det blir sjukt sexigt wink

Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Eat/Sleep/Volkswagen

3 519 Inlägg
15 juni 2014
Trådstartare
Inget mera kommer göras på bilen just nu iaf. Blir inget motorbygge heller så jag kommit på ett annat projekt, som jag nu letar massa sponsorer till. Kommer inte avslöja något än, måste först få tag på "grejen" det ska byggas på/i. Sen kanske jag lägger upp en projekttråd, om den ens får vara med på Gorg.

Denna "grej" är det meningen att jag ska ställa ut på bilträffar och utställningar för att locka folk att köpa en speciell sak. Kommer alltså att göra reklam för mina framtida sponsorer som jag hoppas ställer upp på bygget.
Har inte sett något liknande tidigare så det kommer bli en kul grej, men som kommer kosta rejält med pengar. Jag som arbetslös får det ju inte att gå ihop riktigt, så det blir ett långtidsprojekt smile

Däremot så kanske jag dippar om fälgarna senare i sommar. Kan hända att det blir mer än en gång med .)
Kul med lite variation, hehe

så äre!
872 Inlägg
15 juni 2014
user_name skrev:
Inget mera kommer göras på bilen just nu iaf. Blir inget motorbygge heller så jag kommit på ett annat projekt, som jag nu letar massa sponsorer till. Kommer inte avslöja något än, måste först få tag på "grejen" det ska byggas på/i. Sen kanske jag lägger upp en projekttråd, om den ens får vara med på Gorg.

Denna "grej" är det meningen att jag ska ställa ut på bilträffar och utställningar för att locka folk att köpa en speciell sak. Kommer alltså att göra reklam för mina framtida sponsorer som jag hoppas ställer upp på bygget.
Har inte sett något liknande tidigare så det kommer bli en kul grej, men som kommer kosta rejält med pengar. Jag som arbetslös får det ju inte att gå ihop riktigt, så det blir ett långtidsprojekt smile

Däremot så kanske jag dippar om fälgarna senare i sommar. Kan hända att det blir mer än en gång med .)
Kul med lite variation, hehe

Det är alltså ingen bil?smile låter spännande, blir väldigt nyfiken smile)

Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Eat/Sleep/Volkswagen

3 519 Inlägg
19 juni 2014
Trådstartare
Beställt en dekal till bilen. Eftersom "Royal Stance" dekalen var mega liten och en liten besvikelse så får denna sitta i nederkant av vindrutan smile 60cm men i silver

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-9cd4dc5681a3a8180fcc732b22f2500a.jpg

Exempel
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-4a11d3f2ad7e8dc164e2733bec7d7e52.jpg

875 Inlägg
19 juni 2014
Grym har själv haft funderingar om en sån i framrutan:)

3 519 Inlägg
19 juni 2014
Trådstartare
kolsvajansson skrev:
Grym har själv haft funderingar om en sån i framrutan:)

Den är snygg på nå vis. Men tillhör ju Stance så smile
Du har ju inte stance tongue haha

Däremot var fan frakten dyrare än dekalen sad

3 519 Inlägg
8 juli 2014
Trådstartare
Var ett tag sedan jag skrev här. Hade nästan glömt bort att jag hade tråden kvar.
Började tappa intresset för bilen efter att det hänt massa saker med familjen som bara blir värre för var dag som går. Satte ut bilen på annons igår och det skulle ha kommit en kille på onsdag och kollat på den. Var även trött på att åka stötigt. Men bilen togs bort från blocket idag. Och jag ska ev beställa D2 coils istället, så man kan ställa hård och mjukhet. Hoppas mitt intresse kommer tillbaka för bilen nu när jag beställt annan färg/plastidip till fälgarna igen. Hoppas detta resultat blir grymt. Avslöjar färgen när jag fått hem grejerna, eller samma dag jag ska dippa om fälgarna smile

See ya

3 519 Inlägg
9 juli 2014
Trådstartare
turbo98 skrev:
bara en hood bra som fattas;)

Menar du en BH? det blir inte min smak. Det är alldeles för mkt tyskstuk.

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
9 juli 2014
All styrka till dej mannen!
Vi måste träffas någon gång mer i sommar o fota våra boror tsm :-D

Allmänt körd i huvudet

Sök