Fan vad snyggt! Hjulen synns verkligen vart köpte du dippen? Är fan sugen på att dippa lite min bil
Mattsvart.se Men du lär nog vänta ett tag med att beställa därifrån. Jag fick skit kassa burkar. Det täpps igen vid anslutningen till munstycket, så även en helt ny burk sattes igen och det blev tvärstopp. Har klagat på detta, och det var flera som fått samma problem. Mattsvart.se sa att det var deras leverantör som haft problem, och att det skulle få nya burkar. Jag väntar ännu på en kompensation därifrån, vilket de lovat mig
Inget mera kommer göras på bilen just nu iaf. Blir inget motorbygge heller så jag kommit på ett annat projekt, som jag nu letar massa sponsorer till. Kommer inte avslöja något än, måste först få tag på "grejen" det ska byggas på/i. Sen kanske jag lägger upp en projekttråd, om den ens får vara med på Gorg.
Denna "grej" är det meningen att jag ska ställa ut på bilträffar och utställningar för att locka folk att köpa en speciell sak. Kommer alltså att göra reklam för mina framtida sponsorer som jag hoppas ställer upp på bygget. Har inte sett något liknande tidigare så det kommer bli en kul grej, men som kommer kosta rejält med pengar. Jag som arbetslös får det ju inte att gå ihop riktigt, så det blir ett långtidsprojekt
Däremot så kanske jag dippar om fälgarna senare i sommar. Kan hända att det blir mer än en gång med .) Kul med lite variation, hehe
Inget mera kommer göras på bilen just nu iaf. Blir inget motorbygge heller så jag kommit på ett annat projekt, som jag nu letar massa sponsorer till. Kommer inte avslöja något än, måste först få tag på "grejen" det ska byggas på/i. Sen kanske jag lägger upp en projekttråd, om den ens får vara med på Gorg.
Denna "grej" är det meningen att jag ska ställa ut på bilträffar och utställningar för att locka folk att köpa en speciell sak. Kommer alltså att göra reklam för mina framtida sponsorer som jag hoppas ställer upp på bygget. Har inte sett något liknande tidigare så det kommer bli en kul grej, men som kommer kosta rejält med pengar. Jag som arbetslös får det ju inte att gå ihop riktigt, så det blir ett långtidsprojekt
Däremot så kanske jag dippar om fälgarna senare i sommar. Kan hända att det blir mer än en gång med .) Kul med lite variation, hehe
Det är alltså ingen bil? låter spännande, blir väldigt nyfiken )
Beställt en dekal till bilen. Eftersom "Royal Stance" dekalen var mega liten och en liten besvikelse så får denna sitta i nederkant av vindrutan 60cm men i silver
Var ett tag sedan jag skrev här. Hade nästan glömt bort att jag hade tråden kvar. Började tappa intresset för bilen efter att det hänt massa saker med familjen som bara blir värre för var dag som går. Satte ut bilen på annons igår och det skulle ha kommit en kille på onsdag och kollat på den. Var även trött på att åka stötigt. Men bilen togs bort från blocket idag. Och jag ska ev beställa D2 coils istället, så man kan ställa hård och mjukhet. Hoppas mitt intresse kommer tillbaka för bilen nu när jag beställt annan färg/plastidip till fälgarna igen. Hoppas detta resultat blir grymt. Avslöjar färgen när jag fått hem grejerna, eller samma dag jag ska dippa om fälgarna