FÖR HELVETE!! Börjar ju fan åska o garanterat regna strax här nu...... Har varit värme från hell flera jävla dagar utan ens en antydan till regn å nu, precis NU när jag är klar så ska de börja!! ;(;(;(;(
FÖR HELVETE!! Börjar ju fan åska o garanterat regna strax här nu...... Har varit värme från hell flera jävla dagar utan ens en antydan till regn å nu, precis NU när jag är klar så ska de börja!! ;(;(;(;(
Haha ja sånt är typiskt! Fan va gött den låter! Släng i Gopro kameran och ge oss måånga filmer!
Haha ja sånt är typiskt! Fan va gött den låter! Släng i Gopro kameran och ge oss måånga filmer!
ChrizLoud skrev:
Fy tusan va gott den låter.. Riktigt rapp gasrespons också ju.
Kompressorn var ju väldigt tyst. Inte mycket skrammel i den inte, viner mest gott ju!
Än regnar de inte så har testat, lyssnat o kollat nu.. ALLT verkar lira perfekt jävlar va hon går haha helt sinnes!!
And by the record, Håller på å laddar upp en liten snutt på youtube, dock hade jag skit dåligt med batteri i kameran så det blev bara bakifrån så hoppas det går bra tillsvidare
Ps: gopro´n ligger på laddning nu så kommer mer imorrn
Blev lite hastigt och lustigt men kommer fler och bättre! blev liksom som de blev med lite batteri haha http://www.garaget.org/video/145952 glöm inte gilla om ni gilla den
Tonat lite rutor, lagligt o bra snyggt som fän iaf! Sen har jag känt tendenser att det är dags för kopplingsbyte snart, så har beställt hem en ny. Aldrig bytt en koppling förr så ska bli spännande att se hur de går till Trevlig söndag på er!