följer! funderade själv på v8 i E36an men det verkar vara ett jäkla jobb att få till.
Ja, det är ju inte att bara direkt Såhär i efterhand skulle jag nog antingen bygga på annan kaross eller med annan morot. Men det ska nog gå att få ihop. Följer ditt projekt också, 2jz fanns med som alternativ innan jag köpte 7an.
mjo men det är ju ballt o inte göra som alla andra o köra m50, blir nog schysst i slut ändan
Äntligen fått mina bitar till catchtanken utskurna i 10mm alu. Tog mer än ett år sen jag gjorde ritningarna (sidan 3) Dom små klämmorna är till pumparna. Dock har jag inte fått tag på det röret jag vill ha, så är det nån som har eller vet vart man får tag på ca 300mm långt alurör med yd på 130mm och minst 5mm godstjocklek så säg till. Tyvärr blev det ett missförstånd med yttermåttet på locket, så det behöver göras om.
Fimpade även ändarna på fuelrailen
An8 svetsmuttrar var ju som gjorda för att passa rakt i
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Ja, vad händer med den här bilen då? Inte så mycket. Handlar på mig lite grejer då och då. Sen har jag tagit ner framvagnen för lite renovering/förstärkning samt montering av styrvinkelkit. Blev pappa en gång till också, så ännu mindre tid för bygget nu
Spindlarna är inlämnade på blästring/pulverlack nu. Blir nya hjullager med.
Förbereder framvagnsbalken för insvetsning av förstärkningsplåtar, med medhjälpare såklart.