Den ska inte se ut som ett extremt kissnödigt barn sen hoppas jag
Haha, nej. Har fått många kommentarer om det Kastade bara ihop framvagnen för att kunna flytta bilen. Ska dit med t-parts "topplagringsförlyttare" sen. Sen är topplagringen justerad för max camber nu, och ihop med dom här länkarmarna blir det galet mycket camber. Det dumma med mina coils är att man kommer inte åt justeringen när fjäderbenet är monterat heller.
Fick fel plattor till topplagringarna, så skickade tillbaka dom ihop med min lagring för måttning och nytillverkning. Så är det fler som vill köpa såna här adaptrar för HSD coils så finns det framöver
Gjort lite med catchtanken oxå
Flänsen ska planas, och så ska det fräsas o-ringsspår. Sen ska alla nipplar mm fast i locket.
Fick tag på två Sparco Sprint oxå. Beställde fästen till dom med.
Kan inte annat än bli jävligt impad av allt ditt hårda slit! Väl hamrat och bankat!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Yey. Passerat 50000 visningar här i tråden Har inte direkt nåt konkret att visa dock. Bakvagnen är nedriven och isärplockad, har lite planer för den. Sen är det lite småpill här och där bara.
Funderat lite på bakvagnen och vad jag ska göra med den. Har lite roliga planer, men det innebär att jag måste ha coilovers bak. Så tog isär ett fjäderben fram och plockade av fjädersäten och fjäder. Skruvade isär en bakstötdäpmare sen, och se på fan, allt passade fint där. Så mailade till HSD och beställde bitarna. Dom tyckte det va en intressant idé, och ville gärna ha feedback längre fram.