jacobsson96 skrev:
CarpeDiem skrev:
jacobsson96 skrev:
enligt förra ägaren va de 400 i motorn när jag köpte den, men de lessnade jag på ganska fort

har tänkt mig mins de dubbla iaf

absolut inte under 650whp då kommer jag sälja bilen direkt efter bänkning

men 800+ i motorn borde gå med den setupen jag tänkt
de är sånna här kommentarer som får en att vilja fortsätta skruva och hålla på !

tack så mycket !!

400hk är ingen dålig siffra heller

All right

Har du fler planer på projektet? Som till exempel E85-konvertering, bur, eftermarknadssystem osv?

Kämpa på, grabben

blir e85 och ett riktigt sprut, ett annat block med okänd volym

andra kolvar även värre topp med andra kammar osv,

kommer även bli helbur ett seriöst bränslesystem, och eventuellt lackera om den in och utvändigt

tack för kommentaren !

Det kommer bli riktigt bra

Vad blir det för sprut? Finns många att välja på, men vet inte vad det är för skillnad

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)